Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

BioPowerit, BioPoweroinnit ja Etanolimuutokset. Keskustelua etanoliautoiluun liittyvistä asioista.
sedaneiwagon
"Turbo"
Viestit: 273
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

Viesti Kirjoittaja sedaneiwagon »

Ad on 85 samoin ca 85
Saab since 1988
bensan kulutus 15%

Pakari
"Saabisti"
Viestit: 4279
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Ad85 ei saisi olla 850 jatkuvasti. Jos Ad85 makaa/tapittaa maksimiarvossa 850 niin tällöin yleensä on jotain pielessä. Imuvuotoja? Anturit lambda/immu? Softaan mallinnettu suuttimet oikein (nopeus ja koko, eteenkin jos on vaihdettu vakiota suurempiin) ?

Mitä lambda-arvo (lamb) sidissä näyttää kun ad85 pohjaa 850:ssä? Entä Amul ?
#4752
9-5 Aero -04 19T#7
9-3 SC Vector 2,0t -06
ex:
9-5 2,0t -00
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
9-3 2,2TiD -01
NG900 2,0T -96
NG900s 2,3i -95
9-3SS 1.8t Vector -03
900c -89

sedaneiwagon
"Turbo"
Viestit: 273
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

Viesti Kirjoittaja sedaneiwagon »

Palataan myöhemmin, nyt on väliaikaisesti bensaa tankissa. Väliilä pitää ecu bootata niin tyhjäkäynti korjaantuu( e85 lla ,) voi olla että se oli lähellä sitä eli tyhjäkäynti välillä alkaa pienentyä!
Saab since 1988
bensan kulutus 15%

MipHe
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: To Touko 09, 2019 12:07

Re: Tyhmiä ja yleisiä kysymyksiä biopoweroinnista.

Viesti Kirjoittaja MipHe »

Saanko jostakin selville onko kärryssä e85 softa? OpenSID ainakin löytyy ja vetoja tuntuu olevan ihan riittävästi, en tosin ole aikaisemmin Saabilla ajanut, joten ei tuntumaa kulkupuoleen muutenkaan. Auto on kiertänyt parikin eri jobbaria läpi ennen minulle tuloa, joten auton historia on täysin hämärän peitossa.

-98 9-5 2,3t

Edit

Oisko tämä softa versio?

ETO2U01C. 46S

Sidistä löytyisi myösu Ca85/ Ad85/ Me85

Vastaa Viestiin