Moi,
Osaako joku kertoa mitkä komponentit liittyvät järjestelmän adaptointiin kun vaihdetaan esim etanolista bensiiniin, ja toisinpäin.
Olen lukenut että joissakin malleissa olisi myös tankissa joku anturi, vai perustuuko sytytyksen ja seoksen säädöt poltoaineen vaihtuessa pääasiassa lambda anturin dataan?
Kyseessä 2007-2011 mallit ja Trionic 8
9-3 2.0t B207L ym konetyyppien adaptointitapahtuma bensan ja etanolin välillä
Re: 9-3 2.0t B207L ym konetyyppien adaptointitapahtuma bensan ja etanolin välillä
Perustuu lambdakorjaukseen etuvedoissa paitsi my11 jossa on etanolianturi konehuoneessa polttoainelinjassa. Etanolianturi on myös kaikissa nelivedoissa vuosimallista riippumatta.Gnek kirjoitti:Moi,
Osaako joku kertoa mitkä komponentit liittyvät järjestelmän adaptointiin kun vaihdetaan esim etanolista bensiiniin, ja toisinpäin.
Olen lukenut että joissakin malleissa olisi myös tankissa joku anturi, vai perustuuko sytytyksen ja seoksen säädöt poltoaineen vaihtuessa pääasiassa lambda anturin dataan?
Kyseessä 2007-2011 mallit ja Trionic 8
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9-3 2.0t B207L ym konetyyppien adaptointitapahtuma bensan ja etanolin välillä
Ok, kiitoksia.jcarlson kirjoitti:Perustuu lambdakorjaukseen etuvedoissa paitsi my11 jossa on etanolianturi konehuoneessa polttoainelinjassa. Etanolianturi on myös kaikissa nelivedoissa vuosimallista riippumatta.Gnek kirjoitti:Moi,
Osaako joku kertoa mitkä komponentit liittyvät järjestelmän adaptointiin kun vaihdetaan esim etanolista bensiiniin, ja toisinpäin.
Olen lukenut että joissakin malleissa olisi myös tankissa joku anturi, vai perustuuko sytytyksen ja seoksen säädöt poltoaineen vaihtuessa pääasiassa lambda anturin dataan?
Kyseessä 2007-2011 mallit ja Trionic 8