Olis tuollanen B207R-koneella oleva MY03 9-3 tulossa, pitäisi etanolikonversio tehdä.
Osaako joku auttaa/asentaa tai löytyykö joltain sopivaa softaa tuohon?
ECU:n softan päivitys kuulemma riittää, mutta pitääkö IDM vaihtaa ja jos pitää, miksi?
Minkäänlaista kokemusta ei itseltä nimittäin löydy softaamisesta tai saabeista muutenkaan...
APUA! Saab 9-3 2003 Biopower Konversio
Re: APUA! Saab 9-3 2003 Biopower Konversio
Mikäs mahtaisi olla paikkakunta ja paljonko olet valmis liikkumaan tuon konversion takia?
Täältä kautta perustietoa konversioista Trionic8 ohjausjärjestelmällä varustettujen autojen muuttamisesta ja muutostöistä.
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=59&t=152867
IDM ionisaatiomoduuli pitää vaihtaa vuosimalleihin 2003 ja 2004 koska se ei ymmärrä etanolipolttoaineen mukanaan tuomia vaatimuksia, näin yksinkertaistetusti. Eikä se siten siis toimi ilman, että tuota ionisaatiomoduulia vaihdetaan uudempaan malliin, joka löytyy vuosimalleista 2005 eteenpäin osanumerolla 55352173.
Täältä kautta perustietoa konversioista Trionic8 ohjausjärjestelmällä varustettujen autojen muuttamisesta ja muutostöistä.
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=59&t=152867
IDM ionisaatiomoduuli pitää vaihtaa vuosimalleihin 2003 ja 2004 koska se ei ymmärrä etanolipolttoaineen mukanaan tuomia vaatimuksia, näin yksinkertaistetusti. Eikä se siten siis toimi ilman, että tuota ionisaatiomoduulia vaihdetaan uudempaan malliin, joka löytyy vuosimalleista 2005 eteenpäin osanumerolla 55352173.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89