Sivu 1/1

Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ma Helmi 14, 2022 19:31
Kirjoittaja 009baas
Tuli yllätyksenä kun huomasin että suuttimethan on modattu ja osanumeron 3 viimeistä numeroa sorvattu pois.
Kyseessä siis pallokärkisuutin. Suutinkärkeäkin on hieman hiottu.

Mistähän suuttimesta nuo on modattu? Arveluja? numerot 0280 158 0?? , Tuo nolla kahden kysymysmerkin edessä on vahva ehkä.

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ma Helmi 14, 2022 19:39
Kirjoittaja nalleolut
Saisko ostopaikasta kysymällä tietoa?

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ma Helmi 14, 2022 19:43
Kirjoittaja 009baas
nalleolut kirjoitti:
Ma Helmi 14, 2022 19:39
Saisko ostopaikasta kysymällä tietoa?
Selvittelen.

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ti Helmi 15, 2022 17:30
Kirjoittaja 009baas
"Terve

Tuo ole julkistettavaa tietoa, eikä sillä tee mitään. Alkuperäisen suuttimen mitään arvoja ei voi kuitenkaan käyttää."

Vähän niinkuin arvelinkin.

Kunhan on aikaa niin pitää katella vähän että mitkä suuttimet on kyseessä.

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ti Helmi 15, 2022 17:45
Kirjoittaja TTH
Mitä tuolla tiedolla tekee?

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ti Helmi 15, 2022 17:55
Kirjoittaja 009baas
TTH kirjoitti:
Ti Helmi 15, 2022 17:45
Mitä tuolla tiedolla tekee?
Koska asiat kiinnostaa.

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ti Helmi 15, 2022 18:15
Kirjoittaja TTH
Nehän voi olla ihan mitkä vaan, jos ei modaaja itse suostu kertomaan niin pitää aikalailla alkaa arvailemaan. Runko on joku 200-400cc mahdollisimman halpa EV14. Mutta toisaalta kun edes deadtime ei modauksen jälkeen pidä paikkaansa, niin eipä tuolla rungon osanumerolla ole hirveästi virkaa.

Eivät muuten suostuneet kertomaan edes tuota ASNU 42 -testinesteen tiheyttä, "bensankaltaista" kuulemma. Olisi ollut kiva laskea suoraan suuttimien koko g/min eikä arvata väliltä 0,69-0,78. Googlekin aika huonosti kertoo asiasta.

Re: Finjectorin Ev-14 600cc

Lähetetty: Ti Helmi 15, 2022 18:20
Kirjoittaja 009baas
TTH kirjoitti:
Ti Helmi 15, 2022 18:15
Nehän voi olla ihan mitkä vaan, jos ei modaaja itse suostu kertomaan niin pitää aikalailla alkaa arvailemaan. Runko on joku 200-400cc mahdollisimman halpa EV14. Mutta toisaalta kun edes deadtime ei modauksen jälkeen pidä paikkaansa, niin eipä tuolla rungon osanumerolla ole hirveästi virkaa.

Eivät muuten suostuneet kertomaan edes tuota ASNU 42 -testinesteen tiheyttä, "bensankaltaista" kuulemma. Olisi ollut kiva laskea suoraan suuttimien koko g/min eikä arvata väliltä 0,69-0,78. Googlekin aika huonosti kertoo asiasta.
Spot on. Vaikken mikään insinööri olekaan, niin kiinnostaa myös modauksen mekaniikka, mitä noille tehdään kärjen mekaanisen hionnan lisäksi yms.