Finjectorin Ev-14 600cc
Finjectorin Ev-14 600cc
Tuli yllätyksenä kun huomasin että suuttimethan on modattu ja osanumeron 3 viimeistä numeroa sorvattu pois.
Kyseessä siis pallokärkisuutin. Suutinkärkeäkin on hieman hiottu.
Mistähän suuttimesta nuo on modattu? Arveluja? numerot 0280 158 0?? , Tuo nolla kahden kysymysmerkin edessä on vahva ehkä.
Kyseessä siis pallokärkisuutin. Suutinkärkeäkin on hieman hiottu.
Mistähän suuttimesta nuo on modattu? Arveluja? numerot 0280 158 0?? , Tuo nolla kahden kysymysmerkin edessä on vahva ehkä.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24006
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
Saisko ostopaikasta kysymällä tietoa?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
"Terve
Tuo ole julkistettavaa tietoa, eikä sillä tee mitään. Alkuperäisen suuttimen mitään arvoja ei voi kuitenkaan käyttää."
Vähän niinkuin arvelinkin.
Kunhan on aikaa niin pitää katella vähän että mitkä suuttimet on kyseessä.
Tuo ole julkistettavaa tietoa, eikä sillä tee mitään. Alkuperäisen suuttimen mitään arvoja ei voi kuitenkaan käyttää."
Vähän niinkuin arvelinkin.
Kunhan on aikaa niin pitää katella vähän että mitkä suuttimet on kyseessä.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
Mitä tuolla tiedolla tekee?
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
Nehän voi olla ihan mitkä vaan, jos ei modaaja itse suostu kertomaan niin pitää aikalailla alkaa arvailemaan. Runko on joku 200-400cc mahdollisimman halpa EV14. Mutta toisaalta kun edes deadtime ei modauksen jälkeen pidä paikkaansa, niin eipä tuolla rungon osanumerolla ole hirveästi virkaa.
Eivät muuten suostuneet kertomaan edes tuota ASNU 42 -testinesteen tiheyttä, "bensankaltaista" kuulemma. Olisi ollut kiva laskea suoraan suuttimien koko g/min eikä arvata väliltä 0,69-0,78. Googlekin aika huonosti kertoo asiasta.
Eivät muuten suostuneet kertomaan edes tuota ASNU 42 -testinesteen tiheyttä, "bensankaltaista" kuulemma. Olisi ollut kiva laskea suoraan suuttimien koko g/min eikä arvata väliltä 0,69-0,78. Googlekin aika huonosti kertoo asiasta.
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Finjectorin Ev-14 600cc
Spot on. Vaikken mikään insinööri olekaan, niin kiinnostaa myös modauksen mekaniikka, mitä noille tehdään kärjen mekaanisen hionnan lisäksi yms.TTH kirjoitti: ↑Ti Helmi 15, 2022 18:15Nehän voi olla ihan mitkä vaan, jos ei modaaja itse suostu kertomaan niin pitää aikalailla alkaa arvailemaan. Runko on joku 200-400cc mahdollisimman halpa EV14. Mutta toisaalta kun edes deadtime ei modauksen jälkeen pidä paikkaansa, niin eipä tuolla rungon osanumerolla ole hirveästi virkaa.
Eivät muuten suostuneet kertomaan edes tuota ASNU 42 -testinesteen tiheyttä, "bensankaltaista" kuulemma. Olisi ollut kiva laskea suoraan suuttimien koko g/min eikä arvata väliltä 0,69-0,78. Googlekin aika huonosti kertoo asiasta.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)