Moottorin käyntilämpötila

BioPowerit, BioPoweroinnit ja Etanolimuutokset. Keskustelua etanoliautoiluun liittyvistä asioista.
3374
Matalapaineturbo
Viestit: 167
Liittynyt: Su Kesä 24, 2007 18:51
Paikkakunta: Nokia

Moottorin käyntilämpötila

Viesti Kirjoittaja 3374 »

Tankkasin tänään parin vuoden tauon jälkeen etanolia ja mielestäni käy nyt hieman kylmempänä kun seurasin sidistä.
9-5 Aero Wagon A -03
Avatar
Wespa
"Aero"
Viestit: 407
Liittynyt: Ke Maalis 13, 2024 12:23

Re: Moottorin käyntilämpötila

Viesti Kirjoittaja Wespa »

Etanolia kun menee se reipas 30% enemmän kuin bensaa niin jo pelkästään sen vaikutuksesta kone käy jonkin verran viileämpänä, ihan normaalia siis.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee 3d
Porsche 944
BMW E39 528iA
3374
Matalapaineturbo
Viestit: 167
Liittynyt: Su Kesä 24, 2007 18:51
Paikkakunta: Nokia

Re: Moottorin käyntilämpötila

Viesti Kirjoittaja 3374 »

Jonkin 5 astetta viileämpänä mielestäni.
9-5 Aero Wagon A -03
Vastaa Viestiin