Moottorin käyntilämpötila
Moottorin käyntilämpötila
Tankkasin tänään parin vuoden tauon jälkeen etanolia ja mielestäni käy nyt hieman kylmempänä kun seurasin sidistä.
9-5 Aero Wagon A -03
Re: Moottorin käyntilämpötila
Etanolia kun menee se reipas 30% enemmän kuin bensaa niin jo pelkästään sen vaikutuksesta kone käy jonkin verran viileämpänä, ihan normaalia siis.
Saab OG 9-3 Turbo Jubilee 3d
Porsche 944
BMW E39 528iA
Porsche 944
BMW E39 528iA