Sivu 1/1

Moottorin käyntilämpötila

Lähetetty: Ti Kesä 23, 2026 22:13
Kirjoittaja 3374
Tankkasin tänään parin vuoden tauon jälkeen etanolia ja mielestäni käy nyt hieman kylmempänä kun seurasin sidistä.

Re: Moottorin käyntilämpötila

Lähetetty: Ke Kesä 24, 2026 18:16
Kirjoittaja Wespa
Etanolia kun menee se reipas 30% enemmän kuin bensaa niin jo pelkästään sen vaikutuksesta kone käy jonkin verran viileämpänä, ihan normaalia siis.

Re: Moottorin käyntilämpötila

Lähetetty: To Kesä 25, 2026 06:44
Kirjoittaja 3374
Jonkin 5 astetta viileämpänä mielestäni.