JesCars Oy, Saabien varaosat

Saab-henkisten yritysten ilmoitukset
Vastaa Viestiin
*Jasper*
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 13:04
Paikkakunta: Kangasala

JesCars Oy, Saabien varaosat

Viesti Kirjoittaja *Jasper* »

Tervehdys kaikille Saabisteille, nykyisille ja tuleville

Myyn Saabeihin uusia ja käytettyjä varaosia. Asun itse Tampereella, mutta varasto/asennustila on Ylöjärvellä. Hommailen pikkuhiljaa lisää kalustoa, joten tulevaisuudessa myös Saabien huollot ja korjaukset ovat mahdollisia, sekä olen harkinnut tilan vuokraamista Saab-harrastajille työkaluineen tee-se-itse-meiningillä.

Olen siis Saab Original, Saab Select ja Orio Parts-varaosien valtuutettu jälleenmyyjä. Osathan tulevat varsin nopeasti Ruotsista ja toimitus onnistuu jopa suoraan kotiin. Myös Exide-akut kuuluvat tuotevalikoimaan.

Pyrkimykseni on tarjota myös sellaisia palveluja, mitä muilla ei välttämättä ole. Pirkanmaalla on jo useita Saab-korjaamoja/korjaajia, joten kaikkien ei ole järkevää tehdä samoja hommia ja mielelläni kuuntelen myös teidän ehdotuksia ja ideoita, millaisia toimintoja/työsuorituksia haluaisitte.

Mahdolliset asennukset/korjaukset teen periaatteella tehdään kerralla kunnolla ja hosumatta, sekä laadukkailla osilla, ettei tarvitse hetken päästä tehdä samaa asiaa uudelleen. Harkinnassa esim. puhalluskaappi, joten mm. jarruosat kunnostetaan sillä silmällä, ettei joka vuosi tarvitse olla "herkistelemässä" jarruja, päästäkseen katsastuksesta läpi. Mahdollisesti myös pulverimaalausvehkeet tulossa, sekä muutkin pienet maalaustyöt onnistuvat myöhemmin.

Parhaiten osien tilaaminen sujuu, kun paiskaatte sähköpostia ja aina parempi, jos mukana on vähintään auton reknro/VIN-koodi tai suoraan varaosanumero. Myös huoltoja ja korjauksia voi kysellä jo nyt.

Pidetään hyvällä porukalla laatuautot mahdollisimman pitkään liikenteessä!

e-mail: jescarsoy(at)gmail.com
Saab 9-5 8kpl ja 9-3 1kpl
Klubin jäsen
*Jasper*
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 13:04
Paikkakunta: Kangasala

Re: JesCars Oy, Saabien varaosat

Viesti Kirjoittaja *Jasper* »

Tilannepäivitystä

Saabien akut (Exide, myös muihin ajoneuvoihin ja koneisiin) nyt saatavilla ja pidän aina muutamaa femman ja kolkin akkua varastossa. Voitte esittää myös toiveita osista, jotka olisi hyvä löytyä nopeasti, kun hätä on suurin. Tech2 pitäisi saapua ihan lähipäivinä.

Terveisin Jesse
Saab 9-5 8kpl ja 9-3 1kpl
Klubin jäsen
*Jasper*
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: To Kesä 10, 2004 13:04
Paikkakunta: Kangasala

Re: JesCars Oy, Saabien varaosat

Viesti Kirjoittaja *Jasper* »

Terve taas

Nyt on saksinostin hommattuna ja mm. erikoistyökalut OG9-5:n takapitkittäistukivarrren isoja puslia varten. Ei muuta, kuin postia tulemaan, niin vaihdellaan orkkispuslat sopivaan hintaan. Lisää erikoisia vehkeitä hommataan sitä mukaa kuin lompakko kestää.

Ja muistakaa, että 60Ah ja 70Ah akkuja löytyy suoraan hyllystä, jos pirssi tuumaa, että: "kewwäämmällä, kewwäämmällä".

Myöhemmin teen viikkotarjouksia erilaisista asennuksista tai varaosista, jos esim kimppaostot kiinnostaa.
Saab 9-5 8kpl ja 9-3 1kpl
Klubin jäsen
Vastaa Viestiin