Auto hajosi kauimmaiseen pisteeseen missä vähään aikaan käynyt! Seinäjoelle. Sankka savu pakoputkesta, ehkä laiskempi? Turboko syy?
Mutta millä kikalla autolla voisi kenties ajaa kotiin? Niin ettei täystuhoa tulisi? Öljyä usein lisäämällä? Tuhlaanko öljy katalysaattorin, vai onko se jo nyt entinen?
9-5t 2,3 savuaa
9-5t 2,3 savuaa
96-76 avo 2,0V6, ajossa kesät
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
Re: 9-5t 2,3 savuaa
Siis tuhoutuuko katti, sitä pohdin. Taitaa hajota muutakin? Automaattia ei voine hinata ja kai se lisätty öljy lentää mäkeen hetimiten?
96-76 avo 2,0V6, ajossa kesät
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
Re: 9-5t 2,3 savuaa
Turbon öljyntulo umpeen ja riskillä kotiinpäin nilkuttamaan? Ehkä myös ahtoputki ja immun liitin irti, niin ei mene niin paljon siivenkappaleita moottoriin/välijäähdyttimeen?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: 9-5t 2,3 savuaa
Meinaatko että auto liikkuisi vielä turbottomana ns. i 2,3 koneella, vai meneekö se limb home tilaan. Taitaa se sittenkin vielä kyllä liikkua? Öljyputken tukkiminen jo taitaa vaan olla hankalaa kenttäolosuhteissa?
96-76 avo 2,0V6, ajossa kesät
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425
900S Airflow -84, telakalla
9-5 2,3t -02, ka
900 i16 -91,
900 T-16 Aut Cabriolet -87, silmäterä
#425