Finjector / suuttimien kimppatilaus
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Ottaisin T7 9-5T 2005 670 cc +vermeeet, jos tarvis.
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Kernaasti, ei muuta kun tilaamaan ensimmäisen viestin ohjeiden mukaisesti. Jokainen hoitaa oman tilauksensa ja spetsiaalihinnat voimassa toukokuulleCarmen kirjoitti:Ottaisin T7 9-5T 2005 670 cc +vermeeet, jos tarvis.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Johan tämäkin ratkesi tuon sähköpostin lähettämisen myötä. En tiedä mikä oli salasanan saanut vaihtumaan, mutta ei todellakaan ollut se, joka oli aikanaan sähköpostitse tullut. Eli olen jo aiemmin ko. firman kanssa asioinut pariinkin otteeseen, mutta nyt oli salasana vaihdettu tietämättäni.haffu kirjoitti:Onko muut onnistuneet rekisteröitymään tuonne? Tai onnistuuko sisäänkirjautuminen? Tällä suunnalla kumpikaan ei tuota tulosta.
Mailia lähettelen ko. asiasta kyllä tuonne
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Täältä löytyy deadtime taulukko noille Boschin 957cc (970cc) suuttimille (280158040).
http://www.boschdealer.com/specsheets/970cc.pdf
Aika pitkälle samoja arvoja kuin ID1000 suuttimissa, joten varmaan huoletta voi käyttää tuota Injector Dynamicsin taulukkoa näiltä osin.
http://www.boschdealer.com/specsheets/970cc.pdf
Aika pitkälle samoja arvoja kuin ID1000 suuttimissa, joten varmaan huoletta voi käyttää tuota Injector Dynamicsin taulukkoa näiltä osin.
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Ne deadtimet voi olla ihan erilaiset riippuen siitä miten suutin on modattu alkuperäisestä EV14:sta, eli onko porattu reikiä isommiksi vai onko koneistettu koko reikälevy pois (kuten näissä 670cc suuttimissa).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Näinhän se toki on. Kyseinen taulukko on kuitenkin linkitetty nimenomaan modifioimattoman suuttimen (280158040) taakse, joten ainakin uskomus on, että taulukko pitää kyseisen suuttimen osalta paikkansa
http://www.boschdealer.com/product/110l ... 280158040/
Sivusto jostain syystä esittää suuttimien tuotot 5barin (58psi) paineilla, joten siksi tuossa linkissä tuo 1150cc. Kohtapa tuo selviää onko siellä metsässäkään nuo arvot kun ruuvailen suuttimet omaan autoon kiinni ja testaan kyseisen taulukon mukaan.
http://www.boschdealer.com/product/110l ... 280158040/
Sivusto jostain syystä esittää suuttimien tuotot 5barin (58psi) paineilla, joten siksi tuossa linkissä tuo 1150cc. Kohtapa tuo selviää onko siellä metsässäkään nuo arvot kun ruuvailen suuttimet omaan autoon kiinni ja testaan kyseisen taulukon mukaan.
#5500
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Saab 9-5 Aero Wagon MY01 biopower
Saab 9-5 2.0t Vector Wagon MY02 EX | Saab 9-5 2.3t SE Wagon MY99 EX| | Saab 9-5 2.3t SE MY98 EX | Saab NG900 2.0 MY97 EX | Saab 99GLS MY79 EX
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Saiskos noille 957cc suuttimille yhtä paljon alennusta T5-mittaisena (61mm) kuin T7-mittaisena? Sama suutin eri holkilla..
Vähän iski kiinnostus noihin, nuo nykyiset Dekat taitaa olla vähän eri paria, ne muutamat nakut siirtyy sylinteristä toiseen kun suuttimien paikkaa vaihtaa..
Vähän iski kiinnostus noihin, nuo nykyiset Dekat taitaa olla vähän eri paria, ne muutamat nakut siirtyy sylinteristä toiseen kun suuttimien paikkaa vaihtaa..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Pitäisi laitella ittekkin 670cc ruikkimet tilaukseen, kahteen autoon vieläpä joista toinen vääränmerkkinenkin ja 5 sylinterinen... Tuollaiset osui silmiini:
http://www.finjector.com/verkkokauppa/f ... -477357-9/
Tietääkö joku joka olisi jo omaansa kerennyt asennella, mahtaako moiset olla tarvis (tuskinpa vain ) tuohon allekirjoituksen kolkkiin? Airo eli T7.
http://www.finjector.com/verkkokauppa/f ... -477357-9/
Tietääkö joku joka olisi jo omaansa kerennyt asennella, mahtaako moiset olla tarvis (tuskinpa vain ) tuohon allekirjoituksen kolkkiin? Airo eli T7.
Saabiton mies on onneton mies.
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
T7 ei tarvitse korokkeita 48mm O-O suutinten kanssa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Jep, kiitoksia tiedosta ja oikeastaan aiheettoman epävarmuuden poistamisesta.
Olen joskus jättänyt pois tyhmyyttäni jotakin tarpeellista paketista, ja tilannut perään toisen
Olen joskus jättänyt pois tyhmyyttäni jotakin tarpeellista paketista, ja tilannut perään toisen
Saabiton mies on onneton mies.
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Piti mennä muodin mukana ja tilata nuo 957cc suuttimet, ensifiilikset aika jees. Dekoihin verrattuna ihan eri planeetalta kylmänä tyhjäkäynti, vaikka oli vielä Dekojen softa vain ruupatulla suutinvakiolla eli kaukana optimista. Mitenkäs nuo deadtimet T5 menee, noissa kun näyttäisi olevan aikalailla isompi deadtime kuin Dekoissa.
Aika ronskisti olenkin jo suurentanut battery correctionia, vedetäänkö taikurinhatusta vaan jotkut lukemat vai voiko noista deadtime-taulukoista laskea jotenkin helposti hyvät arvot noille?
Aika ronskisti olenkin jo suurentanut battery correctionia, vedetäänkö taikurinhatusta vaan jotkut lukemat vai voiko noista deadtime-taulukoista laskea jotenkin helposti hyvät arvot noille?
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Deadtime = T5 battery correction suoraan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Niin niin mutta ei taida T5 mennä nuo arvot ihan samalla tavalla kuin T7, eli näpytellään vaan battery correctioniin suoraan deadtime... Sitä tässä haen että onko siihen jotenkin helppoa laskukaavaa vai pitääkö mennä trial-and-error tyylillä? Kyllähän tuon 13-14v alueen saa aika helpolla kohdalleen ihan arvaamalla, olis kiva vaan laittaa samalla kertaa nuo muutkin kohdalleen..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Tottakai menee samalla tavalla kuin T7 ja T8, mitä laskukaavaa oikein haet? Välipisteet voi lineaarisesti interpoloida.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Finjector / suuttimien kimppatilaus
Muistutetaan vielä, että toukokuun ajan ehtii tavaraa tilailemaan näillä hinnoilla.
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00