Olen juu tehnyt ja vastannnutkin tänne, mutta johonkin toiseen topicciin.
Pääpiirteittäin homma meni näin:
Täyttöroppu auki
Alta pieni tarkistusroppu auki. Sieltä valahtaa n. 0.4l pois.
Iso roppu auki.
Roput kiinni ja laatikkoon uutta öljyä pois tullut määrä.
Jäähdyttimen päädystä ylempi letku irti. Päällä on muoviholkki joka pyöräytetään pois ja alla on metalli klipsi jolla putki on kiinni.
Putkesta letku kannuun ja moottori käyntiin.
taas uutta öljyä laatikkoon pois tulleen verran.
Tätä tein niin kauan että koko öljytilavuus oli tullut kerran ulos.
Lopuksi laatikon täyttö niin että pikkuroppu alta on auki.
Sitten konen käyntiin ja vaihteiden vatkausta edes takaisin.
Taas lisää öljyä niin että pikkuropusta valuu.
Roppu kiinni ja ajamaan laatikko kuumaksi.
Pikku roppu auki ja sieltä valuu hiukan öljyä ulos.
Roppu kiinni ja vielä 0.4l öljyä käyntilämpöiseen laatikkoon.
Tälläiset ohjeet löytyi jostain ulkomaan saab foorumilta.
Nyt laatikko pelaa huomattavasti paremmin. Ennen joka vaihdon tunti persuksissa, mutta nyt 3-4 aiheuttaa enää pienen huomattavissa olevan nykäyksen. Muut vaihdot huomaa vain pienestä vedon hetkellisestä "katkeamisesta".
Sen verran palkitseva homma kuitenkin on, että se 3 litran vaihtaminen on rahan ja ajan hukkaa, nimimerkillä ennen sit harrastanut. Nytkin öljyn väri alkoi muuttua vasta n.5-6l jälkeen kirkkaammaksi, kuten kuvasta näkyy.
http://aijaa.com/7F8Uq3
Täyttö:
http://aijaa.com/kOMw2N
Ja ohjeen oikeellisuuteen en ota mitään kantaa, muuta kun näin tein ja tuntuu toimivan.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)