nalleolut kirjoitti:no sitten ei muuta ku ysikolme tienposkeen , konepelti auki ja minihamees pysäyttelee autoilijoita. kai sieltä joku tulpanvaihtaja löytyy..
Hmm, ideaa... tiätysti kaikki ooppelikuskit pysähtyy, ei ei..
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
nalleolut kirjoitti:no sitten ei muuta ku ysikolme tienposkeen , konepelti auki ja minihamees pysäyttelee autoilijoita. kai sieltä joku tulpanvaihtaja löytyy..
Hmm, ideaa... tiätysti kaikki ooppelikuskit pysähtyy, ei ei..
Täs ny tuli mieleen, et oisha se noloo kyl ku joutuis kädettömille neuvoo miten se tulppa vaihetaan... ei taida tääkään toimia
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
8 Naista on laskujeni mukaan kirjoitellut tähän topicciin. Pari kpl on tainnut olla N asennossa(atm vitsi).
No mitesse se on todellisuus.
Onko etuvetoisella saatu irtoamaan perää reippaasti, rennolla asenteella ja vauhdilla.
Vai on nko jouduttu vetää kässäriä, jotta saa edes vähän perän irroituksen tuntua?
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Premium Override kirjoitti:8 Naista on laskujeni mukaan kirjoitellut tähän topicciin. Pari kpl on tainnut olla N asennossa(atm vitsi).
No mitesse se on todellisuus.
Onko etuvetoisella saatu irtoamaan perää reippaasti, rennolla asenteella ja vauhdilla.
Vai on nko jouduttu vetää kässäriä, jotta saa edes vähän perän irroituksen tuntua?
Oiskohan siinä vaan käyny simmottes, et naiset kyllästynyt miesten saamattomuuteen?
Nro 6180 9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T