Kattellaan miten käy, ei tässä varmaan kauheesti mitään menetä

Poikuus?jann3 kirjoitti:ei tässä varmaan kauheesti mitään menetä
Olitko yllättynyt?jann3 kirjoitti: Ensivaikutelmat: aika vahva pissis-ylimeikki-poseeraus-populaatio...
Tairetaan olla samanikäisiä.jann3 kirjoitti:E: Sanotaan näin että mun ikähaarukassa olevien naisten yleinen (muoti-ilmiö) pukeutumis, meikkaus ja käyttäytymistyyli on jotakin sellasta mistä en itse välitä yhtään.
Todella pinnallista, teinimäistä ja itsekeskeistä.
Ei sillä etteikö Tinder perustuisi pelkkään pinnallisuuteen.
Täähän on ihan fantsu palveluRiikkaK kirjoitti:Voihan Tinder <3 <3
Ei ainakaan mulle ole se palvelu
Tekisi mieli nähdä millaista porukka pk-seudulla on, kun Tampereenkin yössä tekee välillä mieli hypätä tammerkoskeen ihmisten vuoksi. Kaveriporukassa kehitetty hieman epäkorrekti termi "ihmisperse" kuvaamaan kyseistä ihmisjoukkoa. Pahimmat tällä hetkellä löytyy ikäluokista -98 ja -99, mutta hyvin on edustettuna lähes kaikki -90 luvulla syntyneet, -91 ja -92 syntyneet ovat kyllä jo päässeet hieman vaiheen yli. Mikään ei saa menettämään uskoa ihmiskuntaan pahemmin, kun hädin tuskin 15-vuotias yrittää yökerhoon kaverin henkkareilla. Luonnollisesti estät pääsyn, niin alkaa tajuton v*ttuilu ja pään aukominen. Kerran yhdessä yksityistilaisuudessa semmoinen 14-15 kesäinen tarjosi seksuaalisiapalveluita päästäkseen juhliin sisään..Rattivaihde kirjoitti:Täällä Tampereella on kyllä huomattavasti järkevämmän näköistä porukkaa kuin Uudellamaalla
Jos tuon ikäset pyörii jo yöelämässä niin kyllä taas saa vissiin todeta että vanhuus ei tuu yksin.JAT kirjoitti:Pahimmat tällä hetkellä löytyy ikäluokista -98 ja -99
No kyllähän sitä 16-veenä baareissa notkui jo, mutta ei sillon laitettu tekohiuksia-ripsiä-kynsiä-tissejävmt kirjoitti:Jos tuon ikäset pyörii jo yöelämässä niin kyllä taas saa vissiin todeta että vanhuus ei tuu yksin.JAT kirjoitti:Pahimmat tällä hetkellä löytyy ikäluokista -98 ja -99![]()
Vaikka eipä se nyt tietysti sinänsä, -98 syntyneet on mitä, 16-vuotiaita? Kyllähän sitä tietysti itekin siinä iässä jo hyvinkin notkui kylillä.
Niitä saadaan, jos saadaan.dj_pirtu kirjoitti:Alkaa olla parisuhde aika valmista kamaa, vois ruveta ikisinkuksi. Naisista ole ku harmia.Onneksi en ole kersoja tehny, enkä aiokaan tehdä.