
Pyydän jo anteeksi mahdollisista kielioppi virheistä mitä saattaa tulla.

Tälläinen aikoinaan Ranskasta uitettu 294tkm ajettu femma löytyy itseltäni joka on nähtävissä JKL:n seudulla.


Auto on jo ollut minulla noin puolivuotta jonka ostin isältä pois, jäi ylimääräiseksi häneltä pihaan seisomaan. Pikkuhiljaa siitä sitten laitellut parempaa kuntoon!
- Varapyörä kotelo hitsattu uusiksi.
- Koiranluut
- Bypass venttiili
- Ilmamassamittari
- Käsijarrukengät
- Etupuskuri korjattu ja maalattu
- Alipaine letkut uusittu
- Apulaite hihna + rullat
- Kampiakselin asentotunnisti
- Bensa pumppu + letkut
- Termostaatti / Jäähdytin nesteet
Ja paljon muuta!
Nytten tarkoitus rueta selvittämään minkä takia auto syö/polttaa öljyä! Turbo, ventiilinvarren kumit ja männänrenkaat? Auto on syöny nytten siis 10tkm:lle 5-6L Öljyä!

Olisi myös tarkoituksena rueta piristämään tekniikkaa kyseisestä 2.0t femmasta pikkuhiljaa vähän pitemmällä tähtäimellä. Laitetaan sitä mukaan mitä p**se kestää

Auto on flexfuel ja jokin viri softa N.170hp? Kovasti mieli haluaisi päästä 250-300hp tai jopa vähän enemmän

T7 kuulemma ei kestäis kun reilu 300hp vakio kaluilla? mitenkä todellisuudessa ylä/alakerta? Tietää sit vähän taremmin mihinkä sitä sit ryhtyy oikein.

- Siemens Deka 870cc suuttimet Re85:lle
- Turbo? (EHDOTUKSIA)
- Putkisto
- Softa päivitykset
- Imuputket + cooleri ?
- Kytkin (kunnes vanha rupee ensiksi varotteleen)
- Coilover alusta sarja. Mahdollisesti K-sport kokemuksia kenelläkään? http://www.ksportfinland.com/product_in ... s_id=20639
- Takapuskuri maalata
- Puslia vaihdella
Jos jotakin kiinnostaa lisää saada tietoa ja kuvia niin kerron kyllä mielelläni

