Saab 9-2 (replacement)

Saabin konseptit ja tulevaisuuden suuntaukset.
Avatar
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3703
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

ViestiKirjoittaja juhokare » Pe Helmi 04, 2005 10:56

Hienon näköinen kieltämättä! 8) Saattaisi jopa minullekin kelvata...
#1882
Saab OG9-3 2.0T S 5d vm. 2000

se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

ViestiKirjoittaja se93tbo » Pe Helmi 04, 2005 11:15

jsuomi kirjoitti:Mä tykkään, jos ois joku golffin kokonen ja sais v6 turbo koneel ni löytyis sopivasti viripotenttiaalii.


Ja sikana "halpaa" elektroniikkaa mitä pitää vaihtaa ennenkuin kulkee :wink:

Avatar
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1012
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

ViestiKirjoittaja CC Aero » La Helmi 05, 2005 05:50

Aika itsestäänselvä photoshop...

Avatar
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

ViestiKirjoittaja Rynnäkkösämpylä » La Maalis 05, 2005 15:30

hui, hyi! 8O
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!

Jortsu
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 10:41

ViestiKirjoittaja Jortsu » Ti Maalis 08, 2005 15:20

Aika ristiriitainen tunne jää tuosta konseptista. Perästä tulee mieleen lähinnä Focus (anteeksi ruma sana) ja Volvo. En vaan pidä noista pilareissa olevista lampuista.
Keula on ehtaa Saabia, mutta vyötärölinja on ruman korkea.
Saab 9-3 SE -98, Saab 900 S -92, Saab 900 -88, Saab 96GL -80

Avatar
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

ViestiKirjoittaja jsuomi » Ti Maalis 08, 2005 15:51

Saab sais tehdä jotain vähän hurjempaa, jonku auto mikä pistäis vähän pakkaa sekasi. Samperin GM ei uskalla ottaa riskei ni ei oo ihme ettei tulosta tuu. NO PAIN NO GAIN.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212

Avatar
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

ViestiKirjoittaja Rynnäkkösämpylä » Ti Maalis 08, 2005 18:17

Kajakista retromalli vaan, niin jo alkaa myynti luistamaan 8)
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!

Avatar
jsuomi
"Hirsch"
Viestit: 763
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:17
Paikkakunta: Somero
Viesti:

ViestiKirjoittaja jsuomi » Ti Maalis 08, 2005 19:08

Joo kajakki vaan uusiks takavetosena ja Holdenin V8:lla
Saab 9000 CS 2.3 vm.92

http://www.garaget.org/?car=21212

tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Viesti:

ViestiKirjoittaja tknummelin » Ke Maalis 09, 2005 09:52

jsuomi kirjoitti:Joo kajakki vaan uusiks takavetosena ja Holdenin V8:lla


Ömm...mikäs kajakki se semmoinen on (tai Saabikaan), jossa ei ole vetävät pyörät edessä?..
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius

Avatar
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6096
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

ViestiKirjoittaja peinu » Ke Maalis 09, 2005 10:16

Eihän uusi kuplakaan ole takavetoinen, joten miksi pitäisi aina tehdä asiat samalla lailla kuin 50 vuotta sitten? Totta on että Saappi kaipaa jotain todella räväkkää ja erikoista.
9-5 Aero TTiD -10/11
9-3 2.0T Arc Cab Hirsch -05 (Aero conversion)
9-3 TTiD Vector Aero Look SC -08
#1767

Avatar
Rynnäkkösämpylä
"Viggen"
Viestit: 679
Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
Paikkakunta: Kouvola

ViestiKirjoittaja Rynnäkkösämpylä » Ke Maalis 09, 2005 11:15

Mun mielestä Subarun boxereista lähtee vastaavanlaista römpötystä, kun kuupasta, eli sellainen nokalle :D

Neliveto olisi hyvä kunnianosoitus orkkis-kajakin ajo-ominaisuuksille, eli perustuisikohan tuo sitten Imprezaan... :wink:
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!

tknummelin
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Viesti:

ViestiKirjoittaja tknummelin » Ke Maalis 09, 2005 17:59

peinu kirjoitti:Eihän uusi kuplakaan ole takavetoinen, joten miksi pitäisi aina tehdä asiat samalla lailla kuin 50 vuotta sitten? Totta on että Saappi kaipaa jotain todella räväkkää ja erikoista.


Koska etuveto on mycket parempi ajo-ominaisuuksiltaan talvessa kuin takapotku. Jos haluaa muuttaa "vetävämpään" suuntaan niin sitten 4 x 4...Ulkonäköön saisivat tosissaan panostaa, jotain tosissaan shokeeraavaa olisi kiva nähdä :D
"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,

seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla

osoitteella ja kovemmalla teholla."

-Bror-Erik Wallenius

J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22
Paikkakunta: Espoo

ViestiKirjoittaja J-ani » To Maalis 10, 2005 22:24

Takavetoinen kulkuneuvo ei ole saab ja jos sellainen saabin nimen alla ilmestyy niin niin niin .. en vaihda nykyistä ja liimaan autooni tarran 100% GM free, etteivät sotke sooppelin tai ooppelin käyttäjiin.
#1890

Reetu

ViestiKirjoittaja Reetu » To Maalis 10, 2005 22:25

Ei mun makuun , ennemmin ajelen satkulla.

Avatar
viggen
"Hölösuu"
Viestit: 2060
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 23:24
Paikkakunta: Trollhättan
Viesti:

Re: Saab 9-2 (replacement)

ViestiKirjoittaja viggen » Su Tammi 02, 2011 23:07

NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black.
Saabisti vuodesta -75. http://www.saaben.se #6700