Kajaanin/kainuun saabistit

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
Gomeri
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2014 23:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja Gomeri »

Mustasta(?) femmasta nousi lapanen vastaantullessa Lönnrotinkadulla junaradan kohdilla tänä aamuna puoli 11 korvilla, itellä reaktiot myöhässä mutta kovasti yritin takasin nostaa :D
#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
DaansQ
"Kaasari"
Viestit: 13
Liittynyt: To Syys 18, 2014 13:40
Paikkakunta: Oulu

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja DaansQ »

Gomeri kirjoitti:Mustasta(?) femmasta nousi lapanen vastaantullessa Lönnrotinkadulla junaradan kohdilla tänä aamuna puoli 11 korvilla, itellä reaktiot myöhässä mutta kovasti yritin takasin nostaa :D
Tunnustan! :-D Kyseessä tummansininen aero :)
#6677
9-5 1.9 Tid -06
Ele
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 03, 2014 13:56
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja Ele »

Itekin oon lapasta heilutellu Kajaanissa vastaantuleville saabeille. Melko harvalla se lapanen takaisin nousee. :D Kenen lie tumman vihreä/sininen OG 9-5 facelift sedan, joka usein pysäköitynä Biorexin vinoparkissa iltapäivän/illan aikana?

ps. Kajaanissa alkaa etanolin hinta olla kohtuullinen. :wink:
ex: 9-5 Aero sedan -00 BP & 9000 Aero -96 RE85
9-5 Aero sedan -02 BP
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

jaa pitäskö alkaa potkuja suunnittelemaan tässä syksyn päälle,saisi nähä uusia naamoja...
Joku kipotin.
oce942
"Ruisku"
Viestit: 149
Liittynyt: Su Loka 15, 2006 11:43
Paikkakunta: KONTIOMÄKI

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja oce942 »

No ei muuta kuin alustavaa päivämäärää kehiin, niin tullaan paikalle!
#3160
99GL -76, 900i 2,1 16 Valve -92 "Kainuun Rajavartioston Esikunta 1"
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

no sehän se on se ainainen ongelma,toisille ei passaa arki,toisille ei viikonloput.
itse olen töitten jälkeen yleensä niin väsyny etten jaksa paljoa liikkua kotoa,toisilla on sitten viikonloput buukattu täyteen.
Joku kipotin.
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja jariha »

Tiistai- ja torstai-illat saattais nyt jatkossa käydäkin, jos Kajaanissa potkut. Ja sit viikonloppuisin voisi pistäytyä vaikka naapurikunnissakin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
oce942
"Ruisku"
Viestit: 149
Liittynyt: Su Loka 15, 2006 11:43
Paikkakunta: KONTIOMÄKI

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja oce942 »

Niin se vain on,että koskaan emme saa yhtä kaikille sopivaa aikaa sovituksi. Joten päivämäärä kehiin,tulee jolle käy....
#3160
99GL -76, 900i 2,1 16 Valve -92 "Kainuun Rajavartioston Esikunta 1"
Avatar
ristos
"Saabisti"
Viestit: 2927
Liittynyt: To Marras 13, 2003 13:51
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja ristos »

Me olemme täällä Kainuussa kokeilleet nyt hyvin monenlaisia vaihtoehtoja. Se on ollut erinomaiseen hieno juttu!

Silloin aikoinaan itse ajattelin uutena Kainuulaisena, että koska täällä on aika vähän Saabisteja, niin tuo ajomatkan tasapuolistaminen olisi tärkeä juttu? Siksi kokeilimme tätä kokoontumista näillä Kainuun suuremmilla "toreilla". Sehän oli tietysti ihan hieno ajatus, mutta eihän tuo kovin montaa osallistujaa saanut yhteen? Suurin osallistujamäärä on ollut täällä Kajaanissa.

Tänään ajattelen asiasta noiden kokemusten jälkeen, että paras vaihtoehto ajatuksissani olisi kokoontuminen täällä Kajaanissa jonain sovittuna aikana ja aina samassa paikassa. Tähän tilaisuuteen osallistuisivat kaikki, joille se hetki sinä kuukautena olisi sopiva. Mutta jokainen tietäisi ilman "arvontaa", että tuolloin Saabistien pyörän potkijaiset ovat. Kun tämä käytäntö "aikansa pyörii", niin se vakiintuu ja paikalla ovat aina ne joille sinä kuukautena hetki on sopiva! :D

Se on täysin selvä juttu, että jokaisella ovat omat menonsa ja niiden mukaan mennään. Sitten tämä kiinteä tapahtuma ajautuu jokaisen kalenteriin yhtenä kiinteäaikaisena tapahtumana. Näin tämä homma vakiinnuttaa paikkansa!

Minä en halua tuota ajankohtaa laittaa paikalleen, koska näin vanhana vaarina minulle käy mikä aika tahansa? Siis ehdotan, että joku teistä töissä käyvistä rohkeasti ottaa "johtajuuden" ja määrittää ajankohdan julki! Itse ehdotan julkilaittajaksi Akia! :D
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
oce942
"Ruisku"
Viestit: 149
Liittynyt: Su Loka 15, 2006 11:43
Paikkakunta: KONTIOMÄKI

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja oce942 »

Ensi viikon torstaina 24.9. Kajaanin ABC klo 18,tervetuloa, Saabilla tai ilman. Saa se koollekutsuja olla joku muukin,kuin minä.
#3160
99GL -76, 900i 2,1 16 Valve -92 "Kainuun Rajavartioston Esikunta 1"
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4026
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja jariha »

Ajankohta pistetty kalenteriin hälytyksen kera :D
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

jotka pääsee paikalle,niin tulkaa ihmeessä,on paljon uusia klubilaisia joita ei potkuissa ikinä näy,liekkö ujoutta...

tänään abc:llä näin mustan 9k aeron,tuli tippa teron päähän,oli samanlainen kuin aikanaan itelläkin eka saappi ja haluaisin vieläkin samanlaisen...
Joku kipotin.
mossekatti
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Loka 07, 2009 14:55
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja mossekatti »

Joo, tullaanhan sitä. Rinkeliautolla, kun ei ole Saabia.

Kuuppa on jo talvilevossa, kilometrejä tuli kesän aikana 1453 km ilman murheita.
Olihan se vähän märkä kesä noille harrasteajoneuvoille. Tuon kuupan olen onneksi saanut vesitiiviiksi, ettei lattiat lainehdi rankkasateen jälkeenkään.

Nämä jutut kuuluisivat varmaankin tuonne Tapahtumat-, eikä Olitko se sinä-osioon.
No, mennään nyt näin.
#4353
SAAB 96L -77 MR
kalle
"Aero"
Viestit: 467
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2010 19:33
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja kalle »

Hyviä ajatuksia Ristolta. Kun asuin Jyväskylässä meillä oli potkijaiset joka kuun eka sunnuntai. Se olisi helppo muistaa, kun aina sama kiinteä aika/paikka. Torstain potkuihin ei nyt taida keretä
9-3 ss -03
Sotkamo
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kajaanin/kainuun saabistit

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

tumman punainen kuuppa museokilvillä nähty tänään,savuttaa muuten aika perkeleesti :wink:
Joku kipotin.
Vastaa Viestiin