Ison garretin ja sen pakosarjan sovittelua.
Mahtu hyvin.
Tiellä oli flekti, ja ohjaustehostimen pumpulle menevä letku asennusvaiheessa, mutta kun ne poisti niin yllättävän helposti meni paikalleen. Ottaen huomioon ihan sisuaskin kanteen tehdyillä piirustuksilla ja metrimittanauhalla suoritetuilla suurinpiirtein mittauksilla.
Kompurapuolta joutuu hieman kääntämään jotta ahtoletku osuu paremmin coolerille.
Alkuperäinen flekti runkoineenkin mahtuu mutta on mukavampi tehdä huoltoja kun on enemmän tilaa, joten sen tilalle valikoitui hyllystä Opel vectrasta lähtöisin oleva todella ohut ja iso flekti. Sen kiinnityksiä ei tarvitse muuttaa kuin hieman.
Ainoa joka ahistaa oikeasti on ohjaustehotimen pumpulle menevän letku natsa. Se oli liian pystyssä. Hyllystä löyty vertailukohteeksi femman pumppu jossa on tuo natsa paljon pienempi ja eri asennossa. Nyt se tulee pahasti ilmanoton tielle. Saa nähdä meneekö femman pumppu ilman suurempia muutoksia paikalleen. Painepuolen putkea joutuu muuttamaan kun on eri päässä pumppua.
Olis pitänyt olla jo tehtaalta lähtöisin tämän näköinen konehuone.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).