Käyttökokemuksia virifemmasta
-
- "Turbo"
- Viestit: 263
- Liittynyt: To Loka 23, 2014 17:40
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
9-5 2.3T 2002 Vector Biopower #6538
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Tuommoisen Futurezin tuen asensin ja siihen olen tyytyväinen: auton keula jämäköityi huomattavasti eikä asennus vienyt kauan. Haittanee hieman syt, kas, irroitusta mutta tukea on helppo löysätä tarvittaessa.
9-5 2.3T-00
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Et kehtaisi laittaa kuvaa, että miten se konehuoneeseen asettuu?
EDIT: Löysinkin jo kuvan, taitaa olla sama tuote:
http://i29.photobucket.com/albums/c284/ ... -00188.jpg
Ei ole minua varten, jos pitää irrotella tulpan vaihtoa varten. Joku eri malli hakusessa siis.
EDIT: Löysinkin jo kuvan, taitaa olla sama tuote:
http://i29.photobucket.com/albums/c284/ ... -00188.jpg
Ei ole minua varten, jos pitää irrotella tulpan vaihtoa varten. Joku eri malli hakusessa siis.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Okei, baktopisness, hukkakellon tankoa ensin säädin myötäpäivään 3 krs niin nykäset lisääntyivät, sitten palautin 5 krs takaisin niin meno tuntuu rauhoittuneen, testaus alkuvaiheessa mutta onko hukkiksensäädöistä kokemuksia: turbo on ruotsinmaan wagonMitsu ja siihen tietty säädelty. Siis kuinka tarkka tämä hp. n tangonsäätö oikeastaan on? Voisiko se olla nykimisoglemien syy?
9-5 2.3T-00
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Joo saabinistille sen verran että tuki on kassunpoiston tiellä, löysäämällä tangon kiinnityksiä kassun saa pujoteltua alta pois, eihän tätä kuitenkaan viikottain tarvi tehdä. Mielestäni tukitangon hyöty on kuitenkin kiistaton.
9-5 2.3T-00
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
http://www.a-zperformance.com/termekek. ... AAB+TUNING
Itse laitoin tuollaisen. Saa kuvan värisenä sekä mustana.
Itse laitoin tuollaisen. Saa kuvan värisenä sekä mustana.
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Kappas, tuohan ainakin näyttää tukevalta, toisin kuin Futurezin myymä mutkarauta. Sopiiko tuon kanssa moottorin muovisuoja paikoilleen, kun sitä ei mainoskuvassa ole asennettu?
Onhan se Speedpartsin alumiinituki ylivoimaisesti laadukkaimman ja parhaimman näköinen, mutta liekö sitä koskaan enää tulee myyntiin
Toiveikkaana olen sähköpostimuistutuksen siitä laittanut, jos niitä vielä joskus saisi.
Onhan se Speedpartsin alumiinituki ylivoimaisesti laadukkaimman ja parhaimman näköinen, mutta liekö sitä koskaan enää tulee myyntiin
Toiveikkaana olen sähköpostimuistutuksen siitä laittanut, jos niitä vielä joskus saisi.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
En ole koittanut sitä muovia paikalleen mutta näyttäisi olevan tilaa. Ainoa ongelma tuon kanssa oli, että tuki on suuniteltu uudempaa konehuonetta mallina käyttäen, niin vanhemmassa joutui sulakeboksia vähän siirtämään. Lupasivat sähköpostissa korjata asian.
Speedpartsin tuen ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta yhden banaanille taipuneen kovassa mutka ajossa olen nähnyt. Eikä ilmeisesti ollut ainoa.
Speedpartsin tuen ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta yhden banaanille taipuneen kovassa mutka ajossa olen nähnyt. Eikä ilmeisesti ollut ainoa.
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Mites tuolta tilataan ja mitä perivät yhteensä toimituksineen?
EDIT. selkeät ohjeet tilaukseen oli sivulla alalaidassa. Mutta mitäs se tuli maksamaan toimituksineen?
EDIT. selkeät ohjeet tilaukseen oli sivulla alalaidassa. Mutta mitäs se tuli maksamaan toimituksineen?
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Ookkei, olisi siis passeli viiruaeroon, kiitti infosta.Antti93 kirjoitti:En ole koittanut sitä muovia paikalleen mutta näyttäisi olevan tilaa. Ainoa ongelma tuon kanssa oli, että tuki on suuniteltu uudempaa konehuonetta mallina käyttäen, niin vanhemmassa joutui sulakeboksia vähän siirtämään. Lupasivat sähköpostissa korjata asian.
Tämäkö siis meni banaaniksi femman konehuoneessa, ilman, että autolla törmättiin mihinkään?Antti93 kirjoitti:Speedpartsin tuen ulkonäöstä voi olla montaa mieltä, mutta yhden banaanille taipuneen kovassa mutka ajossa olen nähnyt. Eikä ilmeisesti ollut ainoa.
Anteeksi nyt, mutta en ihan heti suostu uskomaan, että femman ehjät iskaritornit ovat niin lötköä tavaraa
Edit: Ja jos ovat, niin sittenhän tuolla Futurezin mutkaraudalla ei ainakaan ole mitään virkaa
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
Tuki maksoi toimituksineen 133€.
Speedpartis tuki, oli kuulemma mennyt mutkalle lentokentällä pujotellessa. Lisätään nyt sen verran tuohon banaanille menoon, ettei sekään pahasti ollut mutkalla. Sen verran vain, että konepellissä oleva suoja hälyttimelle, otti tukeen kiinni peltiä suljettaessa. Oli korjattu suojaa hieman muokkaamalla.
Speedpartis tuki, oli kuulemma mennyt mutkalle lentokentällä pujotellessa. Lisätään nyt sen verran tuohon banaanille menoon, ettei sekään pahasti ollut mutkalla. Sen verran vain, että konepellissä oleva suoja hälyttimelle, otti tukeen kiinni peltiä suljettaessa. Oli korjattu suojaa hieman muokkaamalla.
Saab 9-5 2.3t 2001 E85
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
VW Golf 1.6 Fsi 2005
#6388
Re: Käyttökokemuksia virifemmasta
No tämä huhu on pakko uskoa, kun Team Ylläpito asiasta kertoi ihan itse:Antti93 kirjoitti: Speedpartis tuki, oli kuulemma mennyt mutkalle lentokentällä pujotellessa. Lisätään nyt sen verran tuohon banaanille menoon, ettei sekään pahasti ollut mutkalla. Sen verran vain, että konepellissä oleva suoja hälyttimelle, otti tukeen kiinni peltiä suljettaessa. Oli korjattu suojaa hieman muokkaamalla.
Luulin jo hetken verran, että Speedparts on kehittänyt banaanille venyvän alumiiniseoksen, kun yleensä ne tuppaavat murtumaan kovasti taivuttaessaPakari kirjoitti:Minulla on femmassa juuri tuollainen. Vakio aeron alusta on myös, vakiokokoisilla renkailla. Mielestäni jämäköittää etupäätä niin että sen ihan normiajossakin selvästi huomaa. Myös kallistelu on aavistuksen verran vähentynyt. En tiedä kuvittelenko, mutta mielestäni vähensi myös vetelyä kiihdyttäessä..
Konepeltikytkimen metallikuppia voi joutua leikkaamaan hieman tuon poikkituen asennuksen yhteydessä tai sen jälkeen jossain vaiheessa. Minulle tämä leikkausoperaatio tuli eteen kun tuli käytyä testaamassa autoslaalomia lentokentällä..
Kuitenkin: Suosittelen.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen