3,0 dieselin pata auki
Re: 3,0 dieselin pata auki
josko koittaisi pilotilla tms k'äyntiin niin jäisikö sillä sitten käyntiin kun saa kierroksia..?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: 3,0 dieselin pata auki
Tuli tuosta commonrail paineen noususta mieleen ongelma , joka oli kaverin MB Sprinterissä.
Siinä alkoi käyntiinlähtö huonontua paivä paivältä. Syy löytyi polttoaineen paineen rajoittimesta.
Olikohan joku alipainetoiminen kikotin, se oli alkanu falskata läpi, ja paine ei riittänyt enää suuttimille.
En tiedä onko tässä isuzun padassa vastaavaa mokkulaa...
Siinä alkoi käyntiinlähtö huonontua paivä paivältä. Syy löytyi polttoaineen paineen rajoittimesta.
Olikohan joku alipainetoiminen kikotin, se oli alkanu falskata läpi, ja paine ei riittänyt enää suuttimille.
En tiedä onko tässä isuzun padassa vastaavaa mokkulaa...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: 3,0 dieselin pata auki
Tecci näytää, että common paineet nousee sinne pyydettyyn 35MPa arvoon kyllä.
Jakotukki ja siinä oleva painevaro ja paineanturi vaihdettu toiseen pakettina, toimivasta ( tai siis elämänsä lopettaneesta moottorista, kampi kyljestä ulos tyyliin ) koneesta irroitettu....
Nokea ja näkyvää mustaa savua tulee kyllä startatessa..... Epäilykset on alkaneet kohdistumaan syvemmälle koneen sisuksiin.....
Jakotukki ja siinä oleva painevaro ja paineanturi vaihdettu toiseen pakettina, toimivasta ( tai siis elämänsä lopettaneesta moottorista, kampi kyljestä ulos tyyliin ) koneesta irroitettu....
Nokea ja näkyvää mustaa savua tulee kyllä startatessa..... Epäilykset on alkaneet kohdistumaan syvemmälle koneen sisuksiin.....
Saab 96 vm -76
Nuffit: Universal 4DM - 54 ,Univ. Four -61, 460 -64, Allis-Chalmers TL-20D -60
Konekansa.fi www.nuhvi.net
Nuffit: Universal 4DM - 54 ,Univ. Four -61, 460 -64, Allis-Chalmers TL-20D -60
Konekansa.fi www.nuhvi.net
Re: 3,0 dieselin pata auki
Moroon. Mitäpä tälle motille kuuluu, vai joko on kuollut ja kuopattu?jusape kirjoitti:Tecci näytää, että common paineet nousee sinne pyydettyyn 35MPa arvoon kyllä.
Jakotukki ja siinä oleva painevaro ja paineanturi vaihdettu toiseen pakettina, toimivasta ( tai siis elämänsä lopettaneesta moottorista, kampi kyljestä ulos tyyliin ) koneesta irroitettu....
Nokea ja näkyvää mustaa savua tulee kyllä startatessa..... Epäilykset on alkaneet kohdistumaan syvemmälle koneen sisuksiin.....
Re: 3,0 dieselin pata auki
Voiko tuo pyydetty rail-paine olla noin pieni? Ensimmäisen sukupolven CDI-Mersuissa railipaine on 1350bar, 35MPa on 350bar...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: 3,0 dieselin pata auki
Startissa ja tyhjäkäynillä ei käytetä täyttä railpainetta, n. 300 bar on tavanomainen startissa. Täydet railpaineet otetaan käyttöön vasta korkeilla ruiskutusmäärillä ja kierroksilla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com