Joo ei tuo siltä näytä että hitsailu tekis autuaammaksi, korkeintaan pari pistettä per torvi "varmuudeksi".
Se alempi lämpöpelti joka lähtee irti ei ollu kiinni sarjassa, oli ruuvin pää nysvätty paskaks eli siitä voinut kilkattaa.
Keskeltä "tiiviste"pelti menee sarjan sisään muutaman millin ainakin, ja reunoilta millin, että ei tuota surutta vois hitsaillakkaan tai se pelti ei sinne enää istuisi.
Tosiaan se pelti joka on "kiinni" sarjassa on ny irti, läks reunasta repsottamaan joten sen vetäsin siitä pois, sitten tajusin että ei se ookkaan tiiviste
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oli ilmeisesti laitettu väliin pakoputkitahnaa ja sen verran juuttunut siihen peltiin kii että se siitä läks irti sarjasta.
Olipas sekavaa selitystä
Jollain pitäis saada se laippapelti tiiviiksi sarjaa vasten, siellä lienee ollut joku tiivisteaine.
En tiedä toimisko se että panis sinnekin ihan normi pakosarjan tiivisteen (eli 2 tiivistettä pellin molemmin puolin), tuossa muutamassa kohdassa on aika niukasti tiivistyspintaa että alkaa valskaamaan varmaan helposti.
E: jaa joo tarkoititko että siellä ei olisi kuin 1 tiivistettä muistuttava asia?
Oli normi tiiviste + tuo pelti, pelti on sarjassa pienellä tapillakin kiinni (joka nyt katki
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) että ei näyttäs olevan tiiviste vaan sarjan osa.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.