Nyt kun eteläsuomessa alkaa olemaan tämä talvi kohta taputeltu, voitaneen kirjoitella yhteenveto Skeidamaisterin talviominaisuuksista.
Ei niin yllättäen kaikki antureilla toimivat lisävarusteet on heitellyt virheilmoituksia. Esim. etutörmäysvaroitin aina silloin tällöin kilauttaa "Ei tunnistinnäkymää" tekstit tauluun, kun keula on 10cm paksun jään alla. Parkkitutkan peräanturit tietty viheltää koko ajan "punaisella" kun pakki on kytkettynä, mutta se nyt lienee tuttua kaikille parkkitutkallisten farmariautojen omistajille. Kaukovaloautomatiikka on toiminut yllättävänkin hyvin, ehkä nyt kun keula on muurautunut harmaan suolamujun alle, niin pitkien syttyminen ensimmäisellä kerralla kestää vähän pitkään. Pitäis varmaan pesetyttää tuota joskus, mutta ku ei jaksa
Itsekseen nouseva takaluukku ei myöskään arvostanut "muutamaa" lisäkiloa, jonka jää ja lumi kontinkanteen toi. Eli jaksaa kyllä aueta, mutta jos siellä on kunnon köntsät, niin luukku alkaa hiljakseen valumaan kiinni varoituspiippauksen kanssa.
Ajo-ominaisuudet on (vajaavaetoiseksi) talvikeleille oivat. Kääntyy kauheen ketterästi ESPin avittamana ja on rauhallinen menijä pöperössä. Toki "voimavalo" palaa kiihdytyksissä ensimmäiset 3-4 vaihdetta, mutta omaan ajofilosofiaani kuuluu, että jos ei talvikeleillä ESP:n valo loista 90% ajoajasta, on vauhtia liian vähän
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lämpöä piisaa eikä ajossa ole Webastoa tarvinnut käpälöidä. Tuulilasin lämmitys on ihan kuningasvaruste, edelleenkin.
Ovet eivät ole kenkkuilleet kertaakaan ja konepeltiä en tänä talvena ehtinyt avaamaan
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Eli ihan soiva peli talviautoiluunkin.