SAAB JAS-39 Gripen E
-
- "Aero"
- Viestit: 402
- Liittynyt: Ma Kesä 23, 2014 22:07
- Paikkakunta: Raceborg(Karjaan Tasavalta)
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Väliaikatietona kyselisin,että moniko on jo hankkinut oman kolmeysinsä?
9.3 SS TURBO X,Chevrolet Captiva 2,2 TURBO-D AWD 2012,Ekz:Kia Cerato 2,0 -06(meni Afrikkaan),EX:9,3 ss 1,9tid -08,pöö406,Escort 1,6 "Cosworth",Liftbackki-Korola ,Aprilia,Suzuki
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
https://imgur.com/gallery/6Rm6k
On jo esite, korvatulpat ja lippis, aivan vakavasti harkitsen että vedänkö ostohousut jalkaan
On jo esite, korvatulpat ja lippis, aivan vakavasti harkitsen että vedänkö ostohousut jalkaan
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
^Paljonko 9-3:sta tarvii välirahaa?
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Enhän mä vaihtaa meinannu kun ostaa
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
-
- "Aero"
- Viestit: 388
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Moottorin vaihto 1h
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
^^Kyl silti aina pitää kysyä myös vaihtotarjous, niin saa tietää kuinka korkealle myyjä oikeasti oman auton arvostaa
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Kuinkahan vaan gonahtaneitten amekkien kans vaihtuu kone tuntiin tuollaseen, vähä pistää epäilyttämäänSaabium196 kirjoitti:Moottorin vaihto 1h
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Mut jos haluaa pitää käyttö- ja harrastevehkeet erilläänaero kirjoitti:^^Kyl silti aina pitää kysyä myös vaihtotarjous, niin saa tietää kuinka korkealle myyjä oikeasti oman auton arvostaa
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
No se toki. Minä kyllä vaihtaisin farkusta cabrioletiin, jos 9-3:n harrasteeksi jättäisin, mutta kukin tyylillään, itselle sopivin vaihtoehto on se eniten oikea.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Niin eikös se ilmailu oo lähinnä se harrastus ja autoilu tapa liikkua kentälle
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Kyllä 39 olis paljon miehekkäämpi käyttökulkine kuin 9-3
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Joo mut Jet A-1:stä ei ihan joka mittarilta saa, tuntuu tuon etanolin kanssa olevan jo ihan riittävän hankalaa.
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Se on kyllä totta. Jokohan ST1 suunnittelee siitä bioversiota...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Tai Neste, raatorasvasta jalostettua lentokerosiinia, my dieselin tyyliin.
9-3 1.8t SC 2007
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Honda VFR 800FI 1999 "V4 BioPower"
Lada 2107 1700i 1996
Re: SAAB JAS-39 Gripen E
Tunnetaan nimellä Neste MY uusiutuva lentopolttoaine.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K