Peruutustutkasta vielä
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Peruutustutkasta vielä
TECH kertoi, että kuljettajan puoleinen anturi pimeänä. Muut toimivat silloinkin. Anturi vaihdettiin. Nyt alkaa piipata koko ajan kun laittaa pakin päälle. Onko kommentteja löytyvillä.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Peruutustutkasta vielä
Itsellä on mennyt ekakertaa 2 anturia mykäksi ja toisella kertaa 1! anturi, nämä aiheutti sen että koko järjestelmä meni
toimintakyvyttömäksi. Ajotieturi ilmoitti plimputuksen saattelemana: Park asisistent failure tms.
Tutkitaan ?! mutta mielestäni järjellisesti näin käy jos yksikin anturi pimenee.
Onko jollain tietoa mitä antureiden ohjaus"purkin" vika aiheuttaa? Soittaako ajotieturi kenties Ruotsin kansallislaulua??
toimintakyvyttömäksi. Ajotieturi ilmoitti plimputuksen saattelemana: Park asisistent failure tms.
Tutkitaan ?! mutta mielestäni järjellisesti näin käy jos yksikin anturi pimenee.
Onko jollain tietoa mitä antureiden ohjaus"purkin" vika aiheuttaa? Soittaako ajotieturi kenties Ruotsin kansallislaulua??
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Peruutustutkasta vielä
Kyllä tämän varmaan korjattua saa. nyt on vaan kiusallista, kun laittaa pakin päälle alkaa semmoinen piipitys. Kysymys on siis, saako tämän TECHillä väliaikaisesti kytkettyä pois.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Peruutustutkasta vielä
Mulla oli kans tilanne, että "PARK ASSIST FAILURE" ja TECH kertoi viallisen anturin. Vaihdoin anturin ehjään (ebaysta halba), ja sitten katosi failure-teksti ja tutka toimii. Useimmiten. Välillä pysäköintisihteeri jättää kytkeytymättä päälle, välillä piippaa jatkuvasti (veikkaisin likaa jonkun anturin linssissä).
Taidan seuraavalla TECH-reissulla otattaa kaiuttimen pois päältä, sen uskoisi auttavan tähän. Toki ei sitten ole sitä tutkaakaan.
Taidan seuraavalla TECH-reissulla otattaa kaiuttimen pois päältä, sen uskoisi auttavan tähän. Toki ei sitten ole sitä tutkaakaan.
Harrastimena Saab 900i MY88 + Jonkun verran kokemusta sähköisestä etenemisestä autolla ja polkupyörällä.
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Peruutustutkasta vielä
Mulla lukee PARK ASSIST ja piippaa, kun pakki päällä.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Peruutustutkasta vielä
Ohjauspurkki irti väylästä on helpoin konsti. Purkissa on kaksi liitintä - toinen antureiden johtosarjalle ja toinen auton johtosarjaan väylälle.Peter Finn kirjoitti:Kysymys on siis, saako tämän TECHillä väliaikaisesti kytkettyä pois.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH