Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
No nyt näkee!
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Iltalehti teki juuri sopivasti lööppiartikkelin:
Et kai vaihtanut autoosi laittomia valoja: poliisi voi viedä kilvet tien päällä
Et kai vaihtanut autoosi laittomia valoja: poliisi voi viedä kilvet tien päällä
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Näkiköhän toimittaja mun auton tai tän ketjun
Täytyy kyl silti myöntää, et jos poliisit mun lisäpitkiin puuttuu tien päällä, niin saatan avata sanasen suuni. Kuitenki kaks jonnea kolmesta tummentaa valoja ja mä sentään pyrin parantamaan niitä. Ja enemmän niitä kalvo-jonneja on tien päällä kuin lisävalojuntteja
Täytyy kyl silti myöntää, et jos poliisit mun lisäpitkiin puuttuu tien päällä, niin saatan avata sanasen suuni. Kuitenki kaks jonnea kolmesta tummentaa valoja ja mä sentään pyrin parantamaan niitä. Ja enemmän niitä kalvo-jonneja on tien päällä kuin lisävalojuntteja
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ahahah. Aahahahhaha. Ahahahahhahaaaaahahahhahahahhahaaa.
A) Mikä **tun liikenteenvalvonta? Ei nuo tolppakamerat laittomia valoja huomaa, ellei niihin tömäytä ylinopeutta ja otata kuvaa.
B) Kiinaxenoneita (sellaisia huonosti istuvia sarjoja, joista hajavaloa lähtee ihan miten sattuu), päin sanonkomämitä asennettuja huomiovaloja ja muita kummallisuuksia tulee etenkin synkempään vuodenaikaan vastaan varmaan kymmenkertaisesti poliiseihin verrattuna. Ikinä en ole päässyt havaitsemaan tilannetta, jossa Poliisi olisi kiinnostunut ajoneuvosta, johon moisia on asenneltu, pari hassua oletettavasti ylinopeus- tai kärrnylastikeskustelun ehtii vuodessa nähdä.. Tosin minä nyt en Suomen asfaltteja hinkkaakaan kuin reilut 50tkm vuodessa, niin ei sovi liikaa odottaakaan.
Aja JP rauhassa vaan, ei nykyisellä valvonnalla taida kummoista pelkoa olla.
Kevyttä bullshittiä.Iltalehti kirjoitti:Poliisi kiinnittää hyvin tarkasti liikenteenvalvonnan yhteydessä huomiota myös laittomiin ylimääräisiin valoihin.
A) Mikä **tun liikenteenvalvonta? Ei nuo tolppakamerat laittomia valoja huomaa, ellei niihin tömäytä ylinopeutta ja otata kuvaa.
B) Kiinaxenoneita (sellaisia huonosti istuvia sarjoja, joista hajavaloa lähtee ihan miten sattuu), päin sanonkomämitä asennettuja huomiovaloja ja muita kummallisuuksia tulee etenkin synkempään vuodenaikaan vastaan varmaan kymmenkertaisesti poliiseihin verrattuna. Ikinä en ole päässyt havaitsemaan tilannetta, jossa Poliisi olisi kiinnostunut ajoneuvosta, johon moisia on asenneltu, pari hassua oletettavasti ylinopeus- tai kärrnylastikeskustelun ehtii vuodessa nähdä.. Tosin minä nyt en Suomen asfaltteja hinkkaakaan kuin reilut 50tkm vuodessa, niin ei sovi liikaa odottaakaan.
Aja JP rauhassa vaan, ei nykyisellä valvonnalla taida kummoista pelkoa olla.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Jos sä kerttuunnut ihan täysin Ooppeliin niin käy ajamassa Octavia G-tec. automaattifarkku ambition sporttipenkein 25800,- plus tk 600,-
Miinuksena:
-panodraamaluukku 1200eur
-Ruissaloon on perhanan pitkä matka mennä tankkaamaan
-Halogeenivalot
-aika mopo
Style irtoaa 28156 plus tk. Ihan varteenotettava sekin. Asialliset varusteet.
Miinuksena:
-panodraamaluukku 1200eur
-Ruissaloon on perhanan pitkä matka mennä tankkaamaan
-Halogeenivalot
-aika mopo
Style irtoaa 28156 plus tk. Ihan varteenotettava sekin. Asialliset varusteet.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
20 tkm rikki! Ainut hajonnut osa on se tuuletusräppänä. Ei huono suoritus pallosalamalta
^^Joo ei tässä hätää tai paniikkia. Kattelin kans aamulla ajaes, että kolmea valoa on niin monen keulalla, että ei niistä kukaan sakkoa saa saati viedä kilpiä. Ehkä tota poliisien valvontaa pitää liiotella sen jäljiltä, kun poliisi myönsi suoraan tv-lähetykses, ettei heillä ole aikaa eikä mielenkiintoa ratsata nuuskatrokareita. Joissei nuuskan miljoonabisnestä ratsata, niin millä resursseilla pakoputkia ja lisävaloja
^Joo tohon Skodaan viittasinki tos jo aiemmin kaasuautolla. Avopuolison siskon miehellä on sellanen ollu nyt pari kk. Kuluttaa sen mitä Opeliki, ainostaan aine on vain inan halvempaa. Alunperin myös ajattelin skipata DSG:n, mutta ajatusmaailma on muuttunu sen osalta, että en mä kyl näitä autoja takuuajan yli ala ajamaan ellei oo ihan pakko rahallisesti...
Kävin siä uuden työpaikan työhaastatteluski. Kuulee ens viikolla saako vai ei. Siinä kun puhuttiin työtehtävistä tarkemmin, niin tuli sellanen fiilis et ei kyl Skeidaa tuu. Jos auton vaihtaa, niin suosiolla joku Hilux Double Cab tai muu perhemallin auto, jossa ei tartte roudata työvälineitä sisätilois On vaan melko hintavia kapistuksia... Pitäs melkein kuorma-autona ostaa niin säästäis autoveronki. Niis taas sit vaa mennää jenkkiosastolle ja ei taida kilometrikorvaus riittää semmosen ajamiseen
^^Joo ei tässä hätää tai paniikkia. Kattelin kans aamulla ajaes, että kolmea valoa on niin monen keulalla, että ei niistä kukaan sakkoa saa saati viedä kilpiä. Ehkä tota poliisien valvontaa pitää liiotella sen jäljiltä, kun poliisi myönsi suoraan tv-lähetykses, ettei heillä ole aikaa eikä mielenkiintoa ratsata nuuskatrokareita. Joissei nuuskan miljoonabisnestä ratsata, niin millä resursseilla pakoputkia ja lisävaloja
^Joo tohon Skodaan viittasinki tos jo aiemmin kaasuautolla. Avopuolison siskon miehellä on sellanen ollu nyt pari kk. Kuluttaa sen mitä Opeliki, ainostaan aine on vain inan halvempaa. Alunperin myös ajattelin skipata DSG:n, mutta ajatusmaailma on muuttunu sen osalta, että en mä kyl näitä autoja takuuajan yli ala ajamaan ellei oo ihan pakko rahallisesti...
Kävin siä uuden työpaikan työhaastatteluski. Kuulee ens viikolla saako vai ei. Siinä kun puhuttiin työtehtävistä tarkemmin, niin tuli sellanen fiilis et ei kyl Skeidaa tuu. Jos auton vaihtaa, niin suosiolla joku Hilux Double Cab tai muu perhemallin auto, jossa ei tartte roudata työvälineitä sisätilois On vaan melko hintavia kapistuksia... Pitäs melkein kuorma-autona ostaa niin säästäis autoveronki. Niis taas sit vaa mennää jenkkiosastolle ja ei taida kilometrikorvaus riittää semmosen ajamiseen
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei välttämättä:JP_Vette kirjoitti:Niis taas sit vaa mennää jenkkiosastolle
uusi: http://www.truckmasters.fi
käytetty: https://www.nettiauto.com/8923856
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Niin käytännöllinen kuin tuo Ransiitti oliski, niin ehkä ei kuitenkaa
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Lisää litraisia: "siisti" Civikki.
http://m.iltalehti.fi/autotestit/201708 ... 7_at.shtml
Hidas, kovat päästöt, ei jatkoon.
Tekniset tiedot:
Sylinteritilavuus cm3: 988
Vääntö Nm/rpm: 200/2 250
Teho kW/hv/rpm: 95/129/5 500
Huippunopeus km/h: 203
Kiihtyvyys 0-100 km/h/s: 11,2
Koeajokulutus l: 6.4 - 6,6
EU-kulutus: 6,4/4,4/5,1
CO2-päästöt g/km: 117
http://m.iltalehti.fi/autotestit/201708 ... 7_at.shtml
Hidas, kovat päästöt, ei jatkoon.
Tekniset tiedot:
Sylinteritilavuus cm3: 988
Vääntö Nm/rpm: 200/2 250
Teho kW/hv/rpm: 95/129/5 500
Huippunopeus km/h: 203
Kiihtyvyys 0-100 km/h/s: 11,2
Koeajokulutus l: 6.4 - 6,6
EU-kulutus: 6,4/4,4/5,1
CO2-päästöt g/km: 117
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^No tuos on ainaki kulutuslukemat semmosia, että eivät ole törkeästi kaunisteltuja. Noi lienee lähellä totuutta, jos kilpaileviin litrasiin vertaa.
Tänää taas pysäköintitutkat vitutti niin paljo, että kattelin nettiautosta jopa Avensiksia. Jäitä hattuun nyt kuitenki. Samalla Googlasin asiaa ja tuli tällänen vastaan.
Sehän on kuin lahja Opelistille! Tuo boksi on kaiken pahan ja vittumaisen pesäke, ohjainboksi tutkille! Ei kun vainukoiravaistot vireeseen ja boksia ettimään. Nopsaa se löytyki.
Rane-setä iskee. Opel-huolto ei pystynyt, minä pystyn. Ei se niin vaikeaa ole!
Päivä, jota on odotettu.
Ei enää piippailuja! Voi sitä rauhaa, kun mieli lepää hiljases autos. Ei enää piippiippiip aamusta iltaan. Tää johtojen kytkemättömyys pitäis olla Opelis vakiovaruste jo tehtaalla
Tosin se, mitä jätin kertomatta...
Törmäilyvarotus on paska, jarrutteleeki ittekseen, joten ok, ei haittais. Katvealuetunnistin on kans pikemminki sadetunnistin: sadekaan ei aina saa lasinpyyhkimiä automaattisesti päälle, mutta peileissä kiiluvat valot ovat varma merkki märästä tiestä
Sitä mä en tajua, että miksi ESC samalla piti sammua. Noi muut olis ollu ok, mut ESC pitää olla. Se kuitenki voi olla se, joka pelastaa mun ja kanssamatkustajien hengen joskus. Ok, ikäni ajanu ilman (pl yksi talvi) ja hyvin on pärjätty, mutta rinnastan sen kuitenki abseihin ja turvatyynyyn. Nöyränä poikana marssein takasi boksille ja kytkin johdot. Auton uudelleenkäynnistys varmisti, että ainakaan aktiivisia vikakoodeja ei tullu. Tiä sitte kuin iso huomautus auton muistiin jäi.
Huomenna taas piippaillaan. Alkaen klo 07:10. Ja päättyen ties koska.
Tänää taas pysäköintitutkat vitutti niin paljo, että kattelin nettiautosta jopa Avensiksia. Jäitä hattuun nyt kuitenki. Samalla Googlasin asiaa ja tuli tällänen vastaan.
Sehän on kuin lahja Opelistille! Tuo boksi on kaiken pahan ja vittumaisen pesäke, ohjainboksi tutkille! Ei kun vainukoiravaistot vireeseen ja boksia ettimään. Nopsaa se löytyki.
Rane-setä iskee. Opel-huolto ei pystynyt, minä pystyn. Ei se niin vaikeaa ole!
Päivä, jota on odotettu.
Ei enää piippailuja! Voi sitä rauhaa, kun mieli lepää hiljases autos. Ei enää piippiippiip aamusta iltaan. Tää johtojen kytkemättömyys pitäis olla Opelis vakiovaruste jo tehtaalla
Tosin se, mitä jätin kertomatta...
Törmäilyvarotus on paska, jarrutteleeki ittekseen, joten ok, ei haittais. Katvealuetunnistin on kans pikemminki sadetunnistin: sadekaan ei aina saa lasinpyyhkimiä automaattisesti päälle, mutta peileissä kiiluvat valot ovat varma merkki märästä tiestä
Sitä mä en tajua, että miksi ESC samalla piti sammua. Noi muut olis ollu ok, mut ESC pitää olla. Se kuitenki voi olla se, joka pelastaa mun ja kanssamatkustajien hengen joskus. Ok, ikäni ajanu ilman (pl yksi talvi) ja hyvin on pärjätty, mutta rinnastan sen kuitenki abseihin ja turvatyynyyn. Nöyränä poikana marssein takasi boksille ja kytkin johdot. Auton uudelleenkäynnistys varmisti, että ainakaan aktiivisia vikakoodeja ei tullu. Tiä sitte kuin iso huomautus auton muistiin jäi.
Huomenna taas piippaillaan. Alkaen klo 07:10. Ja päättyen ties koska.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Eikös purkissa ollu useempi liitin? Kokeile ottaa irti yks kerrallaan ja kato mitä tippuu pelistä...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Mietin tässä, että mitäköhän säätöjä Op-Comilla pääsisi mulkkaamaan näissä Astroissa? Itse palikkahan ei enää montaa kymppiä kustanna.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Minähän en näistä mitään tiedä, mutta jos siellä kerran auto joka päivä lukuisia kertoja herjailee viallisista systeemeistä, niin eikö kannattaisi viedä auto huoltoon ja käskeä niitä korjaamaan systeemit? Varsinkin kun kelit on vielä ihan keskieurooppalaiset, eli talvi ei ole tekosyy.
Jos eivät osaa, niin lähetä auto tehtaalle ja pyydä rahat takaisin. Ei kai kukaan nyt viallisesta suostu maksamaan?
Jos eivät osaa, niin lähetä auto tehtaalle ja pyydä rahat takaisin. Ei kai kukaan nyt viallisesta suostu maksamaan?
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^^^Toteuttamisen arvonen idea!
^Kuva ei aina kerro enemmän kuin tuhat sanaa Parkkitutkaa yritin eliminoida ja samalla meni muutaki. Auto toimii ku kytki johdot kii, lue ne tekstit kans kuvien lisäks
^Kuva ei aina kerro enemmän kuin tuhat sanaa Parkkitutkaa yritin eliminoida ja samalla meni muutaki. Auto toimii ku kytki johdot kii, lue ne tekstit kans kuvien lisäks
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Oon näin syksyn tullen pohtinu noita auton lyhkäsiä valoja jo tovin. Mitää kiinapaskaa ei viittis tunkea Astran sähköihin, joten vastaan tuli myös Teknarista tuttu Philips Ultinon -sarjan ledit. Ei saa Suomesta, maksaa enemmän kuin "laadukkaat" xenonit, mut noh, olis ledit. Tekniikan maailma noita ledejä testaili kans joskus ja totesivat, et projektoriumpios valoteho laski alle halogeenin. Näyttävää? Kyllä. Jonnea? Kyllä. Valot täyttävät tehtävänsä? Ei. Mut nehän oliki halvat kiina-ledit, ei Philipsin Ultinonit! Youtube on silti kiva paikka.
Philipsin Ultinonit testis. Ja joo. Valoteho vähemmän kuin halogeenillä Noh, H4 heijastinumpios oli kyl yllätys. Mut ei se mun projektoriumpiotuskaa lohduta.
Xenonit olis hyvä vaihtoehto, mutta mistä saa hyvät? Kaikki tulevat Kiinasta, se on varmaa. Takaako xenonkauppa.fi +100e hinnallaan ebayhin verrattuna, että sähköt ei kärvenny autosta heti? Joku jonne Faces pääsi päivän turhimmaks julkkikseks kun kiinaxenonit oli sekottanu Saabin sähköt. Saabeis onki hyvä, ku purkuauton saa satasella jos sähköt menee pimeeks. Teeppä sama tähän autoon Ehkä mä jatkan sit halogeeneillä...
Philipsin Ultinonit testis. Ja joo. Valoteho vähemmän kuin halogeenillä Noh, H4 heijastinumpios oli kyl yllätys. Mut ei se mun projektoriumpiotuskaa lohduta.
Xenonit olis hyvä vaihtoehto, mutta mistä saa hyvät? Kaikki tulevat Kiinasta, se on varmaa. Takaako xenonkauppa.fi +100e hinnallaan ebayhin verrattuna, että sähköt ei kärvenny autosta heti? Joku jonne Faces pääsi päivän turhimmaks julkkikseks kun kiinaxenonit oli sekottanu Saabin sähköt. Saabeis onki hyvä, ku purkuauton saa satasella jos sähköt menee pimeeks. Teeppä sama tähän autoon Ehkä mä jatkan sit halogeeneillä...
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09