Onko kellään tietoa onko laitettu/käykökään VAG:n ahdinkoneiden sytytyspuolat Saabin moottoriin?
Kustannustehokkuus omalla osalla kiinnostaisi aiheessa.
Molemmissa on 4 liitintä, joten ainakin johdotusten puolesta toteutettavissa mutta kuinka käämit, yms.?
B207 ja sytytyspuolat
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
B207 ja sytytyspuolat
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
Re: B207 ja sytytyspuolat
Tuskin onnistuu ionisaatiomittauksen takia.. nakutustunnistus, nokanasento jne.. kun tulee puolien kautta tulpilta niin väittäisin ettei tule toimimaan.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: B207 ja sytytyspuolat
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Homma kun on sillä mallilla että tuossa talvella vaihdoin yhden puolan misfiren cyl 2 koodin takia, pelasi nyt sen 6 kk ja nyt nykii ja prötää kovissa kiihdytyksissä. Vikakoodia en saa härnäämälläkään tulemaan esille.
Kaikki puolat on mustalla kannalla.
NGK:t on, kärkiväli säädetty 0,9 mm kun autossa on stage 3. Uudet tulpat.
IDM pitäisi kuitenkin viallisuuttaan ilmoittaa koodina myös, näin ymmärsin plarattuani topicceja.
Jossain suositeltiin vinkukoneen puolia (Chevy Cobalt SS)
http://napolperformance.com/chevy-cobal ... 4-cyl.html
Pitääkö sitä vaan hennoa antaa happea niin kauan että vikavalo vilkkuu tai jokin paikka porsii..
Homma kun on sillä mallilla että tuossa talvella vaihdoin yhden puolan misfiren cyl 2 koodin takia, pelasi nyt sen 6 kk ja nyt nykii ja prötää kovissa kiihdytyksissä. Vikakoodia en saa härnäämälläkään tulemaan esille.
Kaikki puolat on mustalla kannalla.
NGK:t on, kärkiväli säädetty 0,9 mm kun autossa on stage 3. Uudet tulpat.
IDM pitäisi kuitenkin viallisuuttaan ilmoittaa koodina myös, näin ymmärsin plarattuani topicceja.
Jossain suositeltiin vinkukoneen puolia (Chevy Cobalt SS)
http://napolperformance.com/chevy-cobal ... 4-cyl.html
Pitääkö sitä vaan hennoa antaa happea niin kauan että vikavalo vilkkuu tai jokin paikka porsii..

2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..