https://www.tokmanni.fi/ford-formula-f- ... 0000434/dp
Eikös tuossa nyt ole sitten paremmat luokitukset? (Vai menikö se niin, että ACEA + isompi numero on parempi, kuin ACEA + pienempi numero
 . Näin humanistina ei voi koskaan olla varma.)
 . Näin humanistina ei voi koskaan olla varma.) . Näin humanistina ei voi koskaan olla varma.)
 . Näin humanistina ei voi koskaan olla varma.)Koska se, mikä on yhdelle moottorille erinomaista, on toiselle moottorille luokatonta kuraa. Erilaiset moottorit tarvivat öljyille erilaisia ominaisuuksia, joten öljyjä tarttee olla erilaisia.Saabatti kirjoitti:Miksi tuon pitää olla noin hankalaa? Eikö vois olla joku asteikko 1-10 paskasta erinomaiseen?
Yksi juttu josta ainakin kannattaa olla perillä: Monia kulumisen estoa parantavia lisäaineita on jouduttu öljyistä poistamaan sen takia, että suojeltaisiin pakokaasun jälkikäsittelyjärjestelmiä saastumiselta. Ainakin dieselien kohdalla puhutaan "low SAPS" -öljyistä. Ennen tuli tilattua ZDDP-lisäaineita eBaysta vanhoihin autoihin, mutta nykyään saa kunnon lisäaineilla olevaa öljyäkin klassikkoautoihin.Saabatti kirjoitti:Miksi tuon pitää olla noin hankalaa? Eikö vois olla joku asteikko 1-10 paskasta erinomaiseen? Kaiken maailman kirjainsymboleita ja salatiedettä.
Noh, ei se auta kun opiskella.
 Vähän vielä lisää saatiin muuttujia tähän. Pitäiskö tommoseen '02 pumppusuutindieseliin sitten ollam mieluummin tuo low SAPS vai ei?
  Vähän vielä lisää saatiin muuttujia tähän. Pitäiskö tommoseen '02 pumppusuutindieseliin sitten ollam mieluummin tuo low SAPS vai ei?   
  .
.