Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Paikka on siis tuossa kolmioliikennemerkin oikealla puolella
https://goo.gl/maps/Rsm3zS9Yh5s
Ensinnä, ehkä helpoin tapa tumpelommallekin olisi ollut parkkeerata se rekka edes oikeaan reunaan ihan korokkeen viereen niin vasemmalle puolelle olisi jäänyt fillarin tai jalankulkijan mentävä tila. Jopa tavaroiden kantomatkakin olisi hiukan lyhentynyt.
Ovelampi olisi ehkä voinut ensin selvittää miten saa oven auki ja mahdollisesti jopa yhdistelmän sisäänkin ennenkuin alkaa purkamaan lastia vielä sateeseen keskelle jalkakäytävää.
http://vasakronan.se/hginfo/stockholm/159-2
"Godshantering
Godsmottagningens infartsadress är Hanstavägen 31 (maxhöjd 4,2 m).
Coor bemannar godsmottagningen och hanterar gods som inkommer. Godsmottagningens öppettider är 8.00-16.30. För att kontakta vaktmästeri/godsmottagning, ring 08-562 55 230.
Önskar ni få hjälp med godsleveranser till ert våningsplan kan tjänsten godshantering köpas av Coor. Kontakta Carina Faxling på 08-553 965 46. "
https://goo.gl/maps/Rsm3zS9Yh5s
Ensinnä, ehkä helpoin tapa tumpelommallekin olisi ollut parkkeerata se rekka edes oikeaan reunaan ihan korokkeen viereen niin vasemmalle puolelle olisi jäänyt fillarin tai jalankulkijan mentävä tila. Jopa tavaroiden kantomatkakin olisi hiukan lyhentynyt.
Ovelampi olisi ehkä voinut ensin selvittää miten saa oven auki ja mahdollisesti jopa yhdistelmän sisäänkin ennenkuin alkaa purkamaan lastia vielä sateeseen keskelle jalkakäytävää.
http://vasakronan.se/hginfo/stockholm/159-2
"Godshantering
Godsmottagningens infartsadress är Hanstavägen 31 (maxhöjd 4,2 m).
Coor bemannar godsmottagningen och hanterar gods som inkommer. Godsmottagningens öppettider är 8.00-16.30. För att kontakta vaktmästeri/godsmottagning, ring 08-562 55 230.
Önskar ni få hjälp med godsleveranser till ert våningsplan kan tjänsten godshantering köpas av Coor. Kontakta Carina Faxling på 08-553 965 46. "
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Toipas minullekin tuli ekan kerran katsomisen jälkeen het mieleen...wesku kirjoitti:oikeaan reunaan ihan korokkeen viereen
Mutta jotkut ammattilaiset onkin eri miehiä
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Ihan puhtaasti kuvien perusteella sanoisin että ei välttämättä onnistu tumpelolta ihan laitaan parkkeeraus yhdistelmällä tuossa kohtaa. Ja vaikka parkkiin saaki niin siitä pitää myös päässä pois. Näyttää että on ihan kivasti kaikkea liikennemerkeistä lähtien päättyen tuohon muurinkulmaan mitä pitää huomioida kun lähtee liikkeelle. Tuomosen puoliperävaunun kulmat koukkii aikalailla kun aletaan kääntelemään jyrkemmin. Sitten tuo purkuhomma. Vaikka ovesta mahtuu 4,2 metriä korkea ajoneuvo niin se ei tarkota että tuo yhdistelmä sinne mahtuu, puhumattakaan siitä että mitä sielä sisällä sitten on. Kokemuksen pohjalta arvelisin pari roskaprässiä, luvattomasti pysäköityjä hlökunnan autoja ja toimitusjohtajan Triumph Rocket tmv lelu. Kuvasta ei saa selvää mutta vetoauton rekisterikilpi näyttäs olevan joku muu ko ruotsalainen, vai menikö mönkään? Jos ei menny niin tarvitseeko ihmetellä miksi oveluus ei riitä ruotsinkielisten nettisivujen lukemiseen. Mutta kuten sanottua parin kuvan ja nettisivun perusteella on hankala sanoa tai kirjottaa mitään varmaa enkä missään nimessä puolustele kyseistä kuljettajaa tai pysäköintiä.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
-
- "Viggen"
- Viestit: 626
- Liittynyt: Ma Huhti 25, 2005 22:28
- Paikkakunta: Ulvila
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Tyypillinen tilanne kun rahditus on hoidettu suoraan vastaanottajalle.2495 kirjoitti:Mäkin haluisin tietää miten wesku olis asian hoitanut..?
Lähettäjä ei ole hoitanut tehtäviään ja kysellyt purkujärjestelyistä. Rekka vaan suoraan
vastaanottajan oven taakse, halvalla. Jätetään purku kuskin/firman päänsäryksi.
Kuorman olisi voinut purkaa kuljetusjärjestelmän terminaaliin ja kuljettaa pienemmillä
jakoautoilla perillle. Mutku se maksaa.
Reijo L #1181
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
Saab 9-5 Wagon ARC 2.0t AT Linear Sentronic MY03. 281tkm BioPower.
Saab 900 i 16v 2.1 5d -93 ABS. kuvat
Scania P82 ic MY84 Kova peli nosturilla ja vl-laitteella.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 62
- Liittynyt: Su Joulu 27, 2015 18:30
- Paikkakunta: Turku
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Mikä jakari on?
T: viimeksi eilen b-junan katkaisu yhden lavan takia kun lähettäjä viittinyt ilmoittaa että kohteessa peräpurku. Ainakin Motalassa oppivat uusia kirosanoja ja tais joku varastoheppu vähä pelästyäkkin kun aloin kiroomaan...
T: viimeksi eilen b-junan katkaisu yhden lavan takia kun lähettäjä viittinyt ilmoittaa että kohteessa peräpurku. Ainakin Motalassa oppivat uusia kirosanoja ja tais joku varastoheppu vähä pelästyäkkin kun aloin kiroomaan...
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Katso myös sitä Google maps linkkiä niin että menet hiukan katua taaemmas. Yhdistelmä on ajettu tuohon ihan suoraan sen parkkilevennyksen kautta ja poistuu suoraan taaksepäin, monta kymmeniä metriä tilaa peruutella.Henri S kirjoitti:Ihan puhtaasti kuvien perusteella sanoisin että ei välttämättä onnistu tumpelolta ihan laitaan parkkeeraus yhdistelmällä
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 62
- Liittynyt: Su Joulu 27, 2015 18:30
- Paikkakunta: Turku
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Silti se tavara on sieltä saatava pois. Tukholma on yhdistelmäjaossa todellinen vittusaatana ellei ole vähän isompaa firmaa missä käydä. Parin paikan tiputukseen voi mennä 5x se aika mitä normaalisti ja kärryn jättöpaikkoja on 0... Ihan hyvin toi tuossa on ja ohitte pääsee vaikka "väärältä" puolelta. Kuitenkin ovetkin jne tarvii tilaa....
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Mjoo, noin kuin se on tuossa kuvassa niin peruuttaminen on ihan helppoa. Onnistuu keltä tahansa melkeinpä. Mutta, jos ajatellaan että kuski ois halunnu päässä ihan tuohon muuriin kiinni niin sepä ei olekaan ihan noin vain lähteä pois. Katsoo vaikkapa tuon rakennuksen seinustan muotoa, lastausoven pielessä olevaa kaidetta yms niin se käytettävissä oleva tila on melko pieni, pari kärrynmittaa suurinpiirtein. Tietenki tuohon olis voinu tulla jo valmiiksi vähän linkkuun niin olis saattanu jäähä yhistelmän vasemmalle puolelle se esteetön kulku.wesku kirjoitti:Katso myös sitä Google maps linkkiä niin että menet hiukan katua taaemmas. Yhdistelmä on ajettu tuohon ihan suoraan sen parkkilevennyksen kautta ja poistuu suoraan taaksepäin, monta kymmeniä metriä tilaa peruutella.Henri S kirjoitti:Ihan puhtaasti kuvien perusteella sanoisin että ei välttämättä onnistu tumpelolta ihan laitaan parkkeeraus yhdistelmällä
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Henri S kirjoitti: Mjoo, noin kuin se on tuossa kuvassa niin peruuttaminen on ihan helppoa. Onnistuu keltä tahansa melkeinpä. Mutta, jos ajatellaan että kuski ois halunnu päässä ihan tuohon muuriin kiinni niin sepä ei olekaan ihan noin vain lähteä pois. Katsoo vaikkapa tuon rakennuksen seinustan muotoa, lastausoven pielessä olevaa kaidetta yms niin se käytettävissä oleva tila on melko pieni, pari kärrynmittaa suurinpiirtein. Tietenki tuohon olis voinu tulla jo valmiiksi vähän linkkuun niin olis saattanu jäähä yhistelmän vasemmalle puolelle se esteetön kulku.
Kuvan mukaisesta tilanteesta:
1. Käännä pyörät hiukan oikealle
2. Aja pari metriä eteenpäin
=> Vasemmalta mahtuu ohi
3. Pidä pyörät samassa asennossa ja peruuta pari metriä
4. Olet palannut kuvan mukaiseen tilanteeseen josta on kai sitten helppo päästä pois
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Taksit jalkakäytävällä https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57C6474D
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 62
- Liittynyt: Su Joulu 27, 2015 18:30
- Paikkakunta: Turku
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Ootko paljonkin yhdistelmää ajanu? Tuo taaksepäin meno kun olisikin noin helppoa aina...wesku kirjoitti:Henri S kirjoitti: Mjoo, noin kuin se on tuossa kuvassa niin peruuttaminen on ihan helppoa. Onnistuu keltä tahansa melkeinpä. Mutta, jos ajatellaan että kuski ois halunnu päässä ihan tuohon muuriin kiinni niin sepä ei olekaan ihan noin vain lähteä pois. Katsoo vaikkapa tuon rakennuksen seinustan muotoa, lastausoven pielessä olevaa kaidetta yms niin se käytettävissä oleva tila on melko pieni, pari kärrynmittaa suurinpiirtein. Tietenki tuohon olis voinu tulla jo valmiiksi vähän linkkuun niin olis saattanu jäähä yhistelmän vasemmalle puolelle se esteetön kulku.
Kuvan mukaisesta tilanteesta:
1. Käännä pyörät hiukan oikealle
2. Aja pari metriä eteenpäin
=> Vasemmalta mahtuu ohi
3. Pidä pyörät samassa asennossa ja peruuta pari metriä
4. Olet palannut kuvan mukaiseen tilanteeseen josta on kai sitten helppo päästä pois
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Oletko siis sitä mieltä, että Invalidiliiton edessä ei saa asiakasta odottaa, vaan pitää mennä sadan metrin päähän ja käskeä kävelemään sinne?wesku kirjoitti:Taksit jalkakäytävällä https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57C6474D
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
En raskaampaa mutta esim autolla ajaessa olen havainnut että jos ajaa pitävällä alustalla jonkin matkaa eteenpäin pyörät jossain asennossa ja sen jälkeen peruuttaa saman matkan pyörät samassa asennossa, palataan samaan paikkaan jossa alunperin oltiin. Aika usein auton perässä ollut perävaunu tai asuntovaunu enkä ole huomannut mitään eroa. Miten se yhdistelmän massa voisi muuttaa asiaa ?Killerhangar kirjoitti:
Ootko paljonkin yhdistelmää ajanu? Tuo taaksepäin meno kun olisikin noin helppoa aina...
Ja edelleen pääasiahan tuossa on että yhdistelmän takana on vähintään 5x30 metriä ihan tyhjää tilaa. Ja jotkut jaksavat väittää että yhdistelmän jättäminen poikittain pyörätiehen nähden jotenkin helpottaisi peruuttamista. Aivan sama onko keula metrin vasemmalla vai oikealla niin ihan pyörät suorassa peruuttamalla poistuu tuosta.
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Kuvan ottajan mukaan kuskit olivat syömässä tuolla Factoryssa. https://goo.gl/maps/ev4GQ3bDe6tRisto kirjoitti:Oletko siis sitä mieltä, että Invalidiliiton edessä ei saa asiakasta odottaa, vaan pitää mennä sadan metrin päähän ja käskeä kävelemään sinne?wesku kirjoitti:Taksit jalkakäytävällä https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=57C6474D
Invalidiliiton edessä näyttäisi olevan kuorma-auto ja paku.
Re: Kuljetusammattilaiset vauhdissa
Sillälailla...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061 ... 1_uu.shtml
Mutta sehän onkin "pure performance". Mitähän tuumi vastaan tullut kääntyvien kaistalla kun rekan keula lähestyi?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016061 ... 1_uu.shtml
Mutta sehän onkin "pure performance". Mitähän tuumi vastaan tullut kääntyvien kaistalla kun rekan keula lähestyi?
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.