Camryn Toyota-keulamerkki on vuosien varrella luovuttanut "kromauksestaan" aika reilusti pois ja alkaa näyttää rivolta, mitäs jos pimppaisin oikein kunnolla ja tilaisin tuollaisen tilalle ->

No joo, katsotaan nyt
 Hiacen vasemman puolen keskiökupit irrottelin, eturenkaan kupin kanssa meni vartti, kuppi oli ruostunut sisäpuolelta sen verran, että oli jymähtänyt kiinni oikein kunnolla. Rikoin yhden ruuvarin, kun alkoi kahva pyöriä holtittomasti, piti ottaa astetta isompi ja sittenkin piti nitkuttaa irti ihan urakalla. Täytyy laittaa Mobilgreasea kyytipojaksi kun laittaa takaisin. Äkkiä se illan viileys, kosteus ja hämärä jo tulee, sain kupit hiottua ja pohjamaalattua, sitten sisälle kuivumaan. Huomenna viimeistellään.
  Hiacen vasemman puolen keskiökupit irrottelin, eturenkaan kupin kanssa meni vartti, kuppi oli ruostunut sisäpuolelta sen verran, että oli jymähtänyt kiinni oikein kunnolla. Rikoin yhden ruuvarin, kun alkoi kahva pyöriä holtittomasti, piti ottaa astetta isompi ja sittenkin piti nitkuttaa irti ihan urakalla. Täytyy laittaa Mobilgreasea kyytipojaksi kun laittaa takaisin. Äkkiä se illan viileys, kosteus ja hämärä jo tulee, sain kupit hiottua ja pohjamaalattua, sitten sisälle kuivumaan. Huomenna viimeistellään.Camryn konehuonetta katselin, täytyy hieman täydentää suojausta etuyläpalkin osalta, joka oli jäänyt turhan kuivaksi. Muuten en ole löytänyt laiskoja paikkoja ruiskuttelun jäljiltä. Pari reissua hyvän sään aikana ajelin Camrylla viikon Hiace-pyörittelyn jälkeen, on se vaan helppoa, ihan kuin auto menisi itsestään, kun Hiaceen vertaa. No, kummassakin on puolensa.



 
 





 
  
 