f-19 kirjoitti:Onnittelut projektin valmistumisesta. Hieno proggis, varsinkin kun kohteena oli vanha peruskaasari.
Taisi olla pohjalla vähän tietoa korikorjauksesta ?
Kiitos vain.
On tullut tuota korikorjausta opiskeltua ihan käytännön kautta näitä projekteja tehdessä. Onneksi on muutama tuttu töissä alan korjaamoissa niin heiltä saa aina sopivia vinkkejä mitä tehdä ja miten. Ja eikös se niin mene että työ tekijäänsä opettaa
Maski tarvii vielä kunnostaa. Ilmeisesti maalaten mutta eikös tällaisiin pystykeulaisiin ole saatavana myös ns. kromimaskeja myös?
Mertmi kirjoitti:Käsittääkseni määräjakaja on erilainen. Eli käytännössä olisi helpompaa ottaa se ohjauspainesäädin, määräjakaja ja melkeinpä samantien koko hemmetin hoito siitä katalysaattorittomasta (eipä paljoa vaille jääkään loppupelissä).
ps. meikäläiseltä löytyy vaparin määräjakajia ja ohjauspainesäätimiä
Häiritäänpä topikkien hautarauhaa ja kysytään täällä, onko tarkempaa tietoa mitä eroa katillisen ja katittoman k-jetin määräjakajilla on? Itsellä on nimittäin tässä juuri kaasarin vaihto ruiskuun meneillään, ja olemassaolevat hilppeethän on toki katillisesta autosta...
Vielä tosin on epäselvää, onnistuuko tuollaisen kattimallin määräjakajan käyttö katittomassa pelissä niin että tulppaa vaan ylimääräiset röörit? Vai meneekö siinäkin seokset sekaisin.