 Tai no, sen verran saisivat vielä odottaa, että tankin pohjalle jäänyt n. 12 litraa välikauden dieseliä ehtisi mennä kulutukseen ja 58 litran kerrostuma talviainetta pääsisi webastonkin läpi menemään. Ennusteista päätellen niitä pakkasia kyllä saadaan tälle leveysasteelle odottaa...
 Tai no, sen verran saisivat vielä odottaa, että tankin pohjalle jäänyt n. 12 litraa välikauden dieseliä ehtisi mennä kulutukseen ja 58 litran kerrostuma talviainetta pääsisi webastonkin läpi menemään. Ennusteista päätellen niitä pakkasia kyllä saadaan tälle leveysasteelle odottaa...Webastoa on tullut käytettyä ahkerasti, normaali päivä-annos on ollut sellainen 50-60 minuuttia yhteensä. Edellinen mitattu kulutus oli 20.9 tankkauksella, 8.08 litraa, eilinen 9.52 litraa satasella. Onhan siinä eroa, mutta ihan siedettävä. Yli kymppiä ei ole vielä mennyt, mutta eiköhän sinne päästä, jos talvi todella koittaa. Nyt ovat ulkolämmöt seilanneet käytännössä +5 ja -2 välillä koko ajan ja kovin raskaita kelejä ei ole ollut. Paitsi ehkä psyykelle, joka päivä sataa jotain ja pimeää on kuin säkin pohjalla. No, pari viikkoa ja aletaan mennä kohti kevättä ! Wuhuu !
Must do-listalla ei ole oikeastaan kuin Camryn oventiivisteiden ja niiden ympäristön käsittely jollain aineella, kun lämpötila sahaa plussan ja pakkasen väliä jatkuvasti ja ovet avataan muovikahvoista nostamalla, on ollut pari kertaa aika haasteellista saada ovet auki, kun on pakastanut suoraan vesisateen jäljiltä ja auto on seissyt ajamatta muutaman päivän. Täytyisi kai laittaa muovikiila taskun pohjalle, että voi vähän karmista kangottaa avuksi. Pääosin toki ajan Camrylla vain plussakeleillä ja pidempiä reissuja, joten ongelma ei ole suuri.

 ) menee nykyään 100 tkm ilman ongelmia, sen jälkeen menee sitten jarrut uusiksi ja hyvässä lykyssä paljon muutakin, kuten näissä downsizing-koneissa turbo jne. Avensiksella ekat 100 tkm meni perushuolloilla, mutta 100-140 tkm välissä joutuikin kukkaroa kaivamaan saman verran lisää, kuin siihen mennessä oli huoltoihin palanut.
 ) menee nykyään 100 tkm ilman ongelmia, sen jälkeen menee sitten jarrut uusiksi ja hyvässä lykyssä paljon muutakin, kuten näissä downsizing-koneissa turbo jne. Avensiksella ekat 100 tkm meni perushuolloilla, mutta 100-140 tkm välissä joutuikin kukkaroa kaivamaan saman verran lisää, kuin siihen mennessä oli huoltoihin palanut. Ajattelin vaan, että olisiko ollut tiedossa jotain kalliita huolto/korjauskohteita.
 Ajattelin vaan, että olisiko ollut tiedossa jotain kalliita huolto/korjauskohteita.
 Nää on aina niitä hetkiä, joita on mukava muistella, kun maksaa seuraavan kerran käyttövoimaveroa tai vakuutusmaksua, tai lorottaa tankkiin 70 litraa dieseliä...
  Nää on aina niitä hetkiä, joita on mukava muistella, kun maksaa seuraavan kerran käyttövoimaveroa tai vakuutusmaksua, tai lorottaa tankkiin 70 litraa dieseliä...

