NG 9-3->OG 9-5 rengastus
NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Minkäslaisia kokemuksia on laittaa kolkin rengastus femmaan? Itse en ole paljoa rengastuksia vaihdellut niin omakohtaista kokemusta ei löydy.
Onko tuo ET49 pudottaminen ET41 ylipäätään iso muutos? Tällä hetkellä jotkin aezin tarvikevanteet siis alla joten kokemusta nykyisestä autosta ei ole alkuperäis rengastuksella..
Kiitoksia etukäteen vastauksesta!
Onko tuo ET49 pudottaminen ET41 ylipäätään iso muutos? Tällä hetkellä jotkin aezin tarvikevanteet siis alla joten kokemusta nykyisestä autosta ei ole alkuperäis rengastuksella..
Kiitoksia etukäteen vastauksesta!
9-5 4D Turbo4 Aero VM11
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Eipä taida isoa merkitystä olla ajettavuuteenkaan, paljon näkee ng kolkkeja og vanteilla ja päinvastoin.
Auton kyljethän tuossa voi hieman herkemmin sotkeentua , kun rengassettiä tuodaan ulospäin, mutta
kun rapa roiskuu , niin ei taida pelastaa sitten kummiskaan mitään...
Auton kyljethän tuossa voi hieman herkemmin sotkeentua , kun rengassettiä tuodaan ulospäin, mutta
kun rapa roiskuu , niin ei taida pelastaa sitten kummiskaan mitään...
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Nyt on kolmatta talvea kolkin vanteet femmassa. Hyvin pelittää. Myös kesävanteina kolkin vanteet nykyisin.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Siinä tapauksessa kolkin vanteet hankintaan
9-5 4D Turbo4 Aero VM11
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Mulla oli vakiota hieman pienemmällä et:llä OG-kolkissa kesävanteet. Oliskohan ollut luokkaa 40. Ulkonäkö parani, mutta uraherkkyys paheni.
Nyt NG:ssä myös kesävanteissa vakiota pienempi et, eikä samankaltaisia oireita. Toki rengasvalintakin vaikuttaa.
Nyt NG:ssä myös kesävanteissa vakiota pienempi et, eikä samankaltaisia oireita. Toki rengasvalintakin vaikuttaa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
225/45/17 on hyvä koko? Vai suositteletko jotain vakio koosta hiukkasen eriävää kokoa? Miksei nyt tietty 16 ja 18 tuumaisetkin ole vaihtoehtoina, 18 tuumainen voi näyttää vain hiukka hölmöltä vakiojarrujen kanssa
9-5 4D Turbo4 Aero VM11
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Moro
Mulla oli viirussa 225/50-17.
Mukava rengas ja korjas tehdastekoista mittarivirhettäkin sopivasti. itse tulen käyttämään tuota kokoa siitä eteenpäin kun joudun jälleen rengaskaupoille.
Mulla oli viirussa 225/50-17.
Mukava rengas ja korjas tehdastekoista mittarivirhettäkin sopivasti. itse tulen käyttämään tuota kokoa siitä eteenpäin kun joudun jälleen rengaskaupoille.
Asioilla on tapana järjestyä..
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Meidän viiru-Aerossa on NG 9-3 Saab 60th Anniversary Wheels, 235x45x17 -renkailla. Toimii
Tulee tarpeeksi kaaria myöten takana, mutta ei raavi kuormalla. Keulalle nyt ei voi mitään, kun tehdas teki liian suuret holvit viirun eturenkaille IMO
Tulee tarpeeksi kaaria myöten takana, mutta ei raavi kuormalla. Keulalle nyt ei voi mitään, kun tehdas teki liian suuret holvit viirun eturenkaille IMO
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: NG 9-3->OG 9-5 rengastus
Mjoo pitää tässä pähkäillä kumpiin eka santsaisi. Tuossa ruotsin tuonnista molemmat alkuperäis sarjat korvattu 15 tuumaisilla tarvikealuilla joten tekisi mieli jo hommata alkuperäis vannesarjat (Nuo termoksen vanteet sopisivat myös omaan viiruun )
Toisaalta takalokareitten alaosat alkavat kukkia vaikkakin kyseessä on vasta 142tkm ajettu yksilö
Eli sijoitanko lokarit vai vannesarjat autoon eka, siinäpä pulma
Kiitokset kaikille vastanneille!
Toisaalta takalokareitten alaosat alkavat kukkia vaikkakin kyseessä on vasta 142tkm ajettu yksilö
Eli sijoitanko lokarit vai vannesarjat autoon eka, siinäpä pulma
Kiitokset kaikille vastanneille!
9-5 4D Turbo4 Aero VM11
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19
9-3 SS B207L Aero VM09
9000 CS B204E VM96
Volvo V90 T8 Inscription 'styling kit' VM19