-kytkinpaketti + työsylinteri + letku
-moottorituet
-turbo (orkkis mutta huollettuna)
-männänrenkaat + moottorin laakerit
-1kpl mäntiä
-moottorin tiivisteitä + stefoja koko sarja
-jakopää hilppeineen
-map-anturi
-venttiilivarsien kumit
-vetonivelen malja + nivel
-2 kpl vesiletkuja
-sytytystulpat + moottorin nesteet +suodattimet
-termostaatti
-pinnapultteja + kannen pultit
-rullia
-lambda
-lohkoläm. vastus
-huolletut suuttimet
No nuo ainakin, ehkä jotain muutakin. Lisäksi äsken vaihdoin itse sytytyskasetin ja magneettiventtiilin. Nyt kone käy nätisti ja proomumainen savutus on poissa. Leima on ummessa ja päästöt on CO-arvojen suhteen vähän koholla mutta ei paljoa. Korjaamo ehdotti uutta kattia. Ehkä pitäisi vikalista hakea jokatapauksessa, niin sais laillisesti kuukauden ajella konetta sisään. Alusta on niin väljän oloinen, että ihme on jos sieltä ei löydy jotain rikkinäistä ja vasen etupyöräkin jurisee hieman. Ajelin konetta hieman sisään suljetulla alueella tekemällä moottorijarrutuksia, ahdoille en juurikaan mennyt mutta kyllä sieltä niitäkin tuntuisi edelleen löytyvän. Pitkä on matka vielä asialliseen ajokokemukseen ja täyspäiväisen käyttöauton rooliin. No ehkä se siitä...
Sytytyskasetti on musta, tiedetään...
 Eipä ollut punaista tähän hätään.
  Eipä ollut punaista tähän hätään.



 
 

 Haurasta muovia. No se onneksi istuu aika tiukasti muutenkin. Sit vaihdoin mustan DI-kasetin punaiseen. Nyt Saab lähtee talviunille ja keväällä pohdimme kadonneiden ajo-ominaisuuksien löytämistä. Nykyinen ajokokemus on PASKA alustan osalta.
  Haurasta muovia. No se onneksi istuu aika tiukasti muutenkin. Sit vaihdoin mustan DI-kasetin punaiseen. Nyt Saab lähtee talviunille ja keväällä pohdimme kadonneiden ajo-ominaisuuksien löytämistä. Nykyinen ajokokemus on PASKA alustan osalta. 







