mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Se sitten osaa ketuttaa kun viet auton sovittuna aikana valtuutettuun huoltokorjaamoon ja sieltä tulee reilun tunnin päästä tekstiviesti: "Autosi on valmis ja noudettavissa..." Iloitset mielessäsi, että olipa todella kiitettävän nopeaa toimintaa ja poljet innoissasi polkupyörällä helteellä hiki päässä seitsemän kilometriä autoa hakemaan. Tiskillä sinulle sitten sanotaan, että ei me sitä vikaa pystytty korjaamaan, auto on samassa kunnossa kuin tullessaan, mutta tässä olisi kahdeksankympin lasku. Hauskinta kaikessa on, että tekivät tuon källin jo toisen kerran. :evil
Edit: Seuraavana päivänä tuli sitten kännykkään asiakastyytyväisyyskysely-viesti, eli: "Hyvä asiakkaamme, vastasiko autonne huolto odotuksianne. Vastaa asteikolla 1-6 jne..." Hauskaa porukkaa! Laitoin vähän palautetta.
Edit: Seuraavana päivänä tuli sitten kännykkään asiakastyytyväisyyskysely-viesti, eli: "Hyvä asiakkaamme, vastasiko autonne huolto odotuksianne. Vastaa asteikolla 1-6 jne..." Hauskaa porukkaa! Laitoin vähän palautetta.
Viimeksi muokannut karihai, To Touko 17, 2018 12:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23995
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
mä en suostuis maksamaan
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Tuo ite käyttämäni lähikorjaamo ei kans veloita, jos ei tule kuntoon. Se on hienoa se.
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ei minunkaan hovikorjaamo veloita mikäli ei tule kuntoon, ei myöskään veloita alustavasta tutkimuksestakaan esim pohja, nivelet, puslat jne vaan maksu korjaus kuntoon + osat mikäli niitä ei itse vie.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 23995
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
femman koiranluuta joutuu odottamaan viikkotolkulla. piti olla keskusvarastolla ,mut eipä nyt näytä olevankaan
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Eilen iltasella töiden jälkeen liikenteessä vitutti, mutta ei enää...
Piti ajella siis eilen taas tuota Lahden motaria tänne pohjoiseen. On se kyllä aivan helvetin-taival. Ohituskaistalla körötetään 100 km/h kun rekkaa ohitetaan. Ei katsota peiliin kun kaistoja vaihdellaan. Punainen Nissan Joke ajaa ohituskaistaa 130 km/h, tulee minun rinnalle ja jää siihen rinnalleni köröttämään 120 km/h ja pussittaa minut kun saavutetaan edellä ajava rekka. Sitten Joken taakse kertyy 5 kilsan jono enkä pääse itte rekan ohi kun vasta tunnin kuluttua kun suma purkautunut.
Argh. Jnejne, valivali. No oma vika, mitäs läksin.
Ois kyllä hienoa jos liikennekulttuuri motareilla olis kuten Saksassa - henkilöautoilla ja rekoilla. Sen mitä siellä olen motareilla ajellu, niin tuntui että siellä ei kovempaa ajavan eteen noin pääsääntöisesti henkilöautoila tulla? Rekat ei ohittele toisiaan 0,5 km/h nopeuserolla. Täällä Suomessa ajattelutapa on juuri päinvastainen, minun pitää saada tulla alle ja minun pitää saada haitata liikennettä.
Piti ajella siis eilen taas tuota Lahden motaria tänne pohjoiseen. On se kyllä aivan helvetin-taival. Ohituskaistalla körötetään 100 km/h kun rekkaa ohitetaan. Ei katsota peiliin kun kaistoja vaihdellaan. Punainen Nissan Joke ajaa ohituskaistaa 130 km/h, tulee minun rinnalle ja jää siihen rinnalleni köröttämään 120 km/h ja pussittaa minut kun saavutetaan edellä ajava rekka. Sitten Joken taakse kertyy 5 kilsan jono enkä pääse itte rekan ohi kun vasta tunnin kuluttua kun suma purkautunut.
Argh. Jnejne, valivali. No oma vika, mitäs läksin.
Ois kyllä hienoa jos liikennekulttuuri motareilla olis kuten Saksassa - henkilöautoilla ja rekoilla. Sen mitä siellä olen motareilla ajellu, niin tuntui että siellä ei kovempaa ajavan eteen noin pääsääntöisesti henkilöautoila tulla? Rekat ei ohittele toisiaan 0,5 km/h nopeuserolla. Täällä Suomessa ajattelutapa on juuri päinvastainen, minun pitää saada tulla alle ja minun pitää saada haitata liikennettä.
Sininen Saab 9-3, '99
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ne on tommosia noi tojota / nissani papparaiset aina
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Baras T5... "Aitosaabeissa" ei ole ongelmia... EIPÄ ole joo... eipä ole ei...
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
^Mistä lähtien T5 on ollut aito-Saabia? Sehän on rehtiä GM-kamaa
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Paitsi konehan on Triumphin jälkeläisiä ja kori saattaa olla Fiatin sukua
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Mut jumallyhytlohko tuli GM:n tarpeesta. Toki on olemassa myös T5.2 eli pitkälohko. Jos se olikin se jumalaitous?
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Mul onkin tuo " jumalaito" t5.2 pihal, olenko siis tosiuskova
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
"aitona" sitä on pidetty tietääkseni... vaikka Opel osaa (lue: opeleissa käytetty ennen saabia) on siellä täällä T5-moottoriaJP_Vette kirjoitti:^Mistä lähtien T5 on ollut aito-Saabia? Sehän on rehtiä GM-kamaa
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8087
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Kyllä viimenen aitosaab on og-satku. Viistokeulan kanssa sekin on vähän niin ja näin Varman päälle pelaavat aitosaabistit ajaa ysisysillä tai kuupalla ja kesäautona Sonett
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: mikä vit.....aa? avautumis topic VOL2
Ainoa aitosaab on noppa. Siinä on elinkaarensa aikana käytetty vähiten muiden valmistajien sotkemia osia. Ruåttalaiset voi tietenkin olla sitä mieltä että Suomessa speksattu ja rakennettu auto ei ole Saab laisinkaan, mutta niillä nyt on tapana olla väärässä muutenkin
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K