Map anturit.

Nokivasarasta salonkikelpoiseksi ympäristön säästäjäksi.
Vastaa Viestiin
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Map anturit.

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Tuli tosiaan vaihdettua neobrotherilta ostettu imusarja paikalleen tuohon Ttid koneeseen. Mutta imusarjan vaihdon jälkeen ilmeni heti seuraavaa, auto toimi pienillä kierroksilla kohtuu hyvin, mutta kun kierrokset nousi n.2000 niin meno hyytyi ja urbo mittari alkoi heijaamaan tätä jatkui n.3000 asti jonka jälkeen auto veti kohtuu hyvin mutta meni hetken päästä limp home modiin. Vikakoodien luku antoi hälyä map anturista sekä liian korkeasta ahtopaineesta. No vikakoodit nollattiin mutta map häly jäi päälle eikä poistunut vaikka mitä teki. Vaihdoin vanhasta imusarjasta map:n uuteen ja homma pelaa täysin. Katsoin bosch numerot antureista ja uudessa anturissa on eri valmistusnumero kuin vanhassa. Vanhan numero 0 281 002 576 ja uuden 0 281 006 028 onkohan tuo uusi anturi väärän tyyppinen vai onko se vaan särki?
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 951
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Map anturit.

Viesti Kirjoittaja duuduu »

002 576= painetunnistin tyyppiä Ds-ldf6-t
006 028= painetunnistin tyyppiä Ds-s3-tf
Erilsisia tunnistimia
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Vastaa Viestiin