Jatketaan tässä ketjussa... Mites 9-3:n ruostuminen vs. OG9-5?
Tuntuu että femmat on järestään takalokareiden etureunasta happamia. Toisaalta katselin firman parkkipaikalla yhtä kolkkia, josta näytti jopa maalia puuttuvan etulokarin kaaresta - eikä se ollut ruostunut. Eli siis onko kolkissa parempi ruostesuojaus tai galvanointi tms? Mitkä paikat ruostuu ensin?
Edit: voorumia selatessani sain jo hyvää käsitystä mistä ruostuu - joten muotoillaan kysymys enemmän hypoteettiseksi: eli siis ruostuuko 9-3 vähemmän kuin 9-5?
9-3 viidellä tonnilla, kannattaako katsoa vuosimallia vai kilometrejä?
Re: 9-3 viidellä tonnilla, kannattaako katsoa vuosimallia vai kilometrejä?
9-5 2.3t WVA vm.-08 ex. 9k 2.0-16 CDTA vm.-89 - Saabisti since -86