Tulisijan korjauslaasti

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8084
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Tulisijan korjauslaasti

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Reikä oli takaseinässä joo.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8084
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: Tulisijan korjauslaasti

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Eilen polttelin ihan pari pientä tikkua ja tänään jo kaksi klabia. Ainakin toistaiseksi paikat pysyneet tulisijan seinässä. Huomenna vois koittaa polttaa jo vaikkapa pesällisen.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
ristos
"Saabisti"
Viestit: 2927
Liittynyt: To Marras 13, 2003 13:51
Paikkakunta: Kajaani

Re: Tulisijan korjauslaasti

Viesti Kirjoittaja ristos »

Kyllä tämä Saabistien foorumi on melkoinen ”pelle pelottiminen” yhteenliittymä! :D Kaikki pitää tehdä ITSE ja kyllä minä osaan mentaliteetilla. :D :D

Itse en ole muurari, mutta lapsuuden ystäväni on, jonka kanssa olen kaveerannut jo lähes 70 vuotta. Kyllä varmasti ne ”rapajuopot muurarit” ovat kuitenkin aikalailla tänäpäivänä hakusessa?

Itse olen ystäväni opettamana kyllä varaavia takkoja, leivinuuneja ja helloja muurannut, että jonkilainen taju on noiden tulipesien ja piippujen sielunelämästä. Siksi uskallan olla samaa mieltä tuolla aiemmin kirjoittaneiden kanssa, että tulipesien korjaamiseen kannattaa käyttää ammattimiestä.

Siististi olet omasi korjannut ja tuollaisen vanhan tulisijan kuntoa on syytä tarkkailla huolella ja ajoittaa huolto ja korjaaminen ajoissa. Suosittelen kuitenkin ammatti-ihmisiä korjauksiin. :D

Ystävällisin terveisin!
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
Vastaa Viestiin