Autodocin hinnoittelu

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
ZeiPii
"Hölösuu"
Viestit: 1541
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: Autodocin hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja ZeiPii »

Virheitä sattuu aina kun ihmiset ovat puuhastelemassa. Olennaista mielestäni on se, miten virheet korjataan. Tämä käy erinomaisesti asiakasrajapintaan.
MiTo QV -10
Ex: BMW 320i -05, Saab 9-3 SC 1.8t -08
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13195
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Autodocin hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja AZP »

Joo, yhdestä virheestä on turha pahoittaa mieltään, mutta toistuvat virheet kertovat siitä että jossain on mätää, asiakasta alkaa ärsyttää ja hän äänestää jaloillaan. Yksittäisen virheen korjaaminen pitää tehdä hyvin eikä virhe saa toistua, koska ehkä hieman yllättäen tyytyväisimmät asiakkaat ovat niitä, jotka ovat kokeneet jonkin (ei massiivisen) virheen, ja se virhe on hoidettu nopeasti ja vähän hyvitetty vielä asiakasta. Siitä syntyy asiakkaalle kuva, että firmassa ollaan oikeasti pahoillaan ja asiakkaasta välitetään.

Pahinta on sitten se, kun virheet ovat toistuvia, ja jopa niin toistuvia että asiakkaasta alkaa tuntua että kyse on tahallisesta touhusta. Sitten kun virheitä pitäisi korjata, niin koitetaan vetäytyä vastuusta, mitään ei tapahdu, asiakas joutuu viemään asiaa koko ajan eteenpäin ja pahimmassa tapauksessa lopullinen korjaus ei vastaa edes sitä mitä alun perin luvattiin. Tällaista palvelua voi saada esimerkiksi eräältä ruotsalaiselta teleoperaattorilta, jonka mainoslause talvella kuului "sanoista tekoihin". Niitä tekoja edelleen odottaessa :roll:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3881
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Autodocin hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Selvittivät aeromotorsilla nopeaan kun aamulla tullut vastaus ja miten tilanteen korjaavat.
Oli toinen paketti mennyt väärälle henkilölle joka oli myös ottanut heihin yhteyttä .Laittavat heti satsin mulle tulemaan ja väärältä palautuu tavarat takaisin heille.

Nopeaan kun tuon selvittivät ja hyvin hoitavat tilanteen pysyn kyllä asiakkaana.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2708
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Re: Autodocin hinnoittelu

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Hyvin toimi aeromotorsin reklaamaatiot. Tilasin reilu kk sitten Mersuun osia, ja yhden puslan tilalle oli eksynyt väärä pusla.

Laitoin reklamaation su aamuna, ja ma aamuna ja siihen vastattiin pahoitellen ja luvattiin laittaa oikea osa tulemaan välittömästi. Keskiviikkona taisi osa löytää perille, eli hyvin meni ja uskaltaa jatkossakin tilata.

Viime vuoden puolella pari tilausta kesti pidempään kuin piti, mutta noin kymmenen tilauksen perusteella olen tyytyväinen.
Tomppa & Saabit myyty :(
Vastaa Viestiin