vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Onko kukaan käyttänyt näitä xwd mallia rulilla pitääkö ottaa haldeksin liitin irti vai pelkkä sulake.
oma nyt ohjelmoitu mutta olis kiva saada vielä lappu siitä.
uudemissa audeissa ei ainakaan saa järkevän näköistä lappua kun yrittää korjat koko ajan vedossa veto suhdetta.
oma nyt ohjelmoitu mutta olis kiva saada vielä lappu siitä.
uudemissa audeissa ei ainakaan saa järkevän näköistä lappua kun yrittää korjat koko ajan vedossa veto suhdetta.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Saab xwd ttid käytetty nyt rulilla tehon säädössä ja onnistuu jos neliveto penkki.(sport asetus,luistonesto pois ja ajovakautus)
muutosta tuli 246hv/476nm oma suodin ja dpf vielä paikoillaan.jos parempi suodatin ja dpf pois niin varmaan luokaa 255?
orkkis oli 189hv/414nm.
muutosta tuli 246hv/476nm oma suodin ja dpf vielä paikoillaan.jos parempi suodatin ja dpf pois niin varmaan luokaa 255?
orkkis oli 189hv/414nm.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Mikä softa sinulla on autossasi? Miten kytkin kestää?veini siekkinen kirjoitti: ↑Ma Touko 20, 2019 18:31Saab xwd ttid käytetty nyt rulilla tehon säädössä ja onnistuu jos neliveto penkki.(sport asetus,luistonesto pois ja ajovakautus)
muutosta tuli 246hv/476nm oma suodin ja dpf vielä paikoillaan.jos parempi suodatin ja dpf pois niin varmaan luokaa 255?
orkkis oli 189hv/414nm.
Celtic Tuningilla näyttäisi olevan softa TTiD:hen. Oli muistaakseni lähellä noita lukemia, jotka tuossa ilmoitit.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Motest softa tehty rulilla ja kytkin kyllä pitäs kestää kun eikös v6 mallissa sama.
omassa vanhassa 9-3 tti:ssä oli 495nm ja kytkin kesti mutta en antanut mitään kytkin pommeja sille
omassa vanhassa 9-3 tti:ssä oli 495nm ja kytkin kesti mutta en antanut mitään kytkin pommeja sille
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Mitä maksoi tuo softaus? Kehtaako kertoa?
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Kannatta soitaa motestille ja kysästä.itse käytän noita kilpureita useasti ja on ehkä pientä vaki asiakas allennusta on.
voi mainita nimen niin voi olla apua
voi mainita nimen niin voi olla apua
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Celtic Tuningilla oli muistaakseni vähän yli 300 €, ja tehot ja väännöt suurin piirtein samat kuin tuolla toisella firmalla:
https://www.celtictuning.fi/palvelut/su ... t3-content
https://www.celtictuning.fi/palvelut/su ... t3-content
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
6€ per lisähevonen ei kuulosta kovinkaan pahalta
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Ei olekaan, mutta toivottavasti kytkin ja voimansiirto kestää, ettei tule vielä kalliimmaksi per hevosvoima
NG900:sta pystyi rääkkäämään aika paljonkin, kun tasauspyörästö oli sen heikoin lenkki.
NG9-5:sta en tiedä, kun tuo moottorikin on vielä FIAT -pohjainen
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Fiat ttid moottori on hyvä kestämään jos vaihtaa öljyt ajallaan eikä aja gm öljyllä.
sielä on hyvät osat kyllä sisällä en näe siinä muuta huonoa kun joissain imuputken stefa joka kovettu ja senkin uskon johtuvan öljystä.
sielä on hyvät osat kyllä sisällä en näe siinä muuta huonoa kun joissain imuputken stefa joka kovettu ja senkin uskon johtuvan öljystä.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
OK, kiitos tiedostaveini siekkinen kirjoitti: ↑Ti Touko 28, 2019 14:27Fiat ttid moottori on hyvä kestämään jos vaihtaa öljyt ajallaan eikä aja gm öljyllä.
sielä on hyvät osat kyllä sisällä en näe siinä muuta huonoa kun joissain imuputken stefa joka kovettu ja senkin uskon johtuvan öljystä.
Tuo olikin minulle uutta, että FIAT on joskus valmistanut jotain kestävää
Ei vaineskaan, hyvä tietää asia, jos tuohon autoon hommaisi jossain vaiheessa hieman piristystä
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
On toinenkin hyvä moottori fiatilla tc ei ole vielä jm autohin löytynyt parempaa/tehokkaampaa moottoria all 1650cc
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8086
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
^Mirafiorin 1600 twin cam vai mikä?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia
Twin cam ottavat parhaista yhdellä kaasarilla 195-200hv väliin keroppa jos löydät vastaavan