vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Vuonna 2010 markkinoille tullut täysin uusi 9-5.
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Onko kukaan käyttänyt näitä xwd mallia rulilla pitääkö ottaa haldeksin liitin irti vai pelkkä sulake.
oma nyt ohjelmoitu mutta olis kiva saada vielä lappu siitä.

uudemissa audeissa ei ainakaan saa järkevän näköistä lappua kun yrittää korjat koko ajan vedossa veto suhdetta.
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Saab xwd ttid käytetty nyt rulilla tehon säädössä ja onnistuu jos neliveto penkki.(sport asetus,luistonesto pois ja ajovakautus)
muutosta tuli 246hv/476nm oma suodin ja dpf vielä paikoillaan.jos parempi suodatin ja dpf pois niin varmaan luokaa 255?
orkkis oli 189hv/414nm. :D
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

veini siekkinen kirjoitti:
Ma Touko 20, 2019 18:31
Saab xwd ttid käytetty nyt rulilla tehon säädössä ja onnistuu jos neliveto penkki.(sport asetus,luistonesto pois ja ajovakautus)
muutosta tuli 246hv/476nm oma suodin ja dpf vielä paikoillaan.jos parempi suodatin ja dpf pois niin varmaan luokaa 255?
orkkis oli 189hv/414nm. :D
Mikä softa sinulla on autossasi? Miten kytkin kestää?

Celtic Tuningilla näyttäisi olevan softa TTiD:hen. Oli muistaakseni lähellä noita lukemia, jotka tuossa ilmoitit.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Motest softa tehty rulilla ja kytkin kyllä pitäs kestää kun eikös v6 mallissa sama.
omassa vanhassa 9-3 tti:ssä oli 495nm ja kytkin kesti mutta en antanut mitään kytkin pommeja sille
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mitä maksoi tuo softaus? Kehtaako kertoa?

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Kannatta soitaa motestille ja kysästä.itse käytän noita kilpureita useasti ja on ehkä pientä vaki asiakas allennusta on.
voi mainita nimen niin voi olla apua :D
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja peinu »

:mrgreen:

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Celtic Tuningilla oli muistaakseni vähän yli 300 €, ja tehot ja väännöt suurin piirtein samat kuin tuolla toisella firmalla:

https://www.celtictuning.fi/palvelut/su ... t3-content
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja peinu »

6€ per lisähevonen ei kuulosta kovinkaan pahalta

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

peinu kirjoitti:
Ma Touko 27, 2019 21:34
6€ per lisähevonen ei kuulosta kovinkaan pahalta
Ei olekaan, mutta toivottavasti kytkin ja voimansiirto kestää, ettei tule vielä kalliimmaksi per hevosvoima :roll:

NG900:sta pystyi rääkkäämään aika paljonkin, kun tasauspyörästö oli sen heikoin lenkki.
NG9-5:sta en tiedä, kun tuo moottorikin on vielä FIAT -pohjainen :roll:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Fiat ttid moottori on hyvä kestämään jos vaihtaa öljyt ajallaan eikä aja gm öljyllä.
sielä on hyvät osat kyllä sisällä en näe siinä muuta huonoa kun joissain imuputken stefa joka kovettu ja senkin uskon johtuvan öljystä.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

veini siekkinen kirjoitti:
Ti Touko 28, 2019 14:27
Fiat ttid moottori on hyvä kestämään jos vaihtaa öljyt ajallaan eikä aja gm öljyllä.
sielä on hyvät osat kyllä sisällä en näe siinä muuta huonoa kun joissain imuputken stefa joka kovettu ja senkin uskon johtuvan öljystä.
OK, kiitos tiedosta 8)

Tuo olikin minulle uutta, että FIAT on joskus valmistanut jotain kestävää :wink:

Ei vaineskaan, hyvä tietää asia, jos tuohon autoon hommaisi jossain vaiheessa hieman piristystä :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

On toinenkin hyvä moottori fiatilla tc ei ole vielä jm autohin löytynyt parempaa/tehokkaampaa moottoria all 1650cc :mrgreen:
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8086
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

^Mirafiorin 1600 twin cam vai mikä? :D
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
veini siekkinen
"Hirsch"
Viestit: 889
Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56

Re: vTunerin softa T4 bifueliin kokemuksia

Viesti Kirjoittaja veini siekkinen »

Twin cam ottavat parhaista yhdellä kaasarilla 195-200hv väliin keroppa jos löydät vastaavan :D
Vastaa Viestiin