Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kyllä se on ihan eri asia tehdä rahasta jotain mikä on edes pääosin kivaa kuin jotain, mikä vituttaa aina. Eka antaa niin paljon enemmän, että siihen kannattaa vähän jo uhratakin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Pakko kysyä noilla kilsamäärillä että onko autoilu vielä kivaa? Nauttiiko vielä ajamisesta vai onko sellainen olo että pidemmälle matkalle lähtisi mieluiten vaikka junalla tai jättäisi kokonaan väliin?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ja mun on pakko kysyä, että millaisessa duunissa tulee tuollainen määrä kilsoja, jos ajaminen ei ole kerran sen työsuorite?
Ja toden totta, noita kilsamääriä on todella vaikea hahmottaa, kun itselläni myös vuotuinen ajosuorite se n. 7-10tkm. Itse asiassa, ilmeisesti Rellulla on niin ehana ajaa, että ekaa kertaa sitten 90-luvun menee 10tkm rikki.
Ja toden totta, noita kilsamääriä on todella vaikea hahmottaa, kun itselläni myös vuotuinen ajosuorite se n. 7-10tkm. Itse asiassa, ilmeisesti Rellulla on niin ehana ajaa, että ekaa kertaa sitten 90-luvun menee 10tkm rikki.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^^^^All Seasoneita meinasin seuraavaks harkita. Niillä menis nätisti kesä ja ensilumi mustine jäineen. Ja se takatalvi. Mut toki niitten hinta on kova sekä vierintävastus ja kulutuskesto kysymysmerkki, et en tiiä... Mut vaihtoehto muiden seas. Kahtoo ny.
^^^Just toi! En oo koskaan ymmärtäny niitä, joita vituttaa töis. Tai jopa saikuttaa vitutusta. Kahdes viikos pääsee pois ja jotkut jopa ilman työvelvotetta. Tekee mielekästä työtä tai sit sovittaa elintasonsa sen mukaan, ettei vituta vaikka maata kotona. Täs "lähinurkkien vaihtoehdos" mahdollinen vitutusriski oli liian suuri.
^^On se kivaa. Kai se on tää oma suhtautuminen autoiluun, kun autoon vaan tulee istuttua ja sit ajetaan. En koskaan pohdi, et olis liukas keli ajaa tai pimeys rasittaa ynnä muita, et "raskasta ajaa". Kaikesta Opel-paskasta huolimatta kalusto on tietty aika tasokas tien päällä.
Toinen on sit toi ruuhka, et edes näennäistä kanssaliikennettä on vain päivän päätteeks kotimatkalla. Mitää pk-seudun ruuhkapaskaa en varmaan jaksais enää toista kertaa. Ja julkisista juna on tavallaan ajatustasolla jees, et ehkä johki Lappiin sillä vois mennä, mut on tää ovelta ovelle omalla autolla vaan liian helppo ja useimmiten myös nopea, kun laskee myös siirtymät asemalta ja asemalle.
Silleen musta on tullu mukavuudenhalunen, et jotain Tampereen keskustaa en oo jaksanu opetella, kun kaikkialle pitäs navilla tai paperikartalla avustettuna ajaa jokasta risteystä myöden. Eli vältän sinne ajoa ilman todellista pakkoa,. Tosin eipä sinne ajoa täs elämäntilantees edes ole, et se siitä. Turus viis vuotta taksin ratis opetti reittivalinnat sen verran hyvin, et navia tarvii vain alueen tarkistamiseks.
Ot: paperikartan Tampereesta vois hankkia. Töis on jokapäiväses käytös kaikkien navigaattoreiden äiti eli paperikartta, ja se kyl hakkaa navin 6-0 jokasella osa-alueella. Hesaakaa en koskaan oppinu, kun ajoin navigaattorilla kaikki ajot. Verkkokaupan pihas kun olis hahmotellu väylä kerrallaan reitin Varustelekan kautta Piikkiöön, niin siä olis joskus voinukki oppia ajaan ilman navia. Etenki kun se koko alue on suppilon muotonen, missä aina väkisinki ajaa joko kohti tai täysin väärään suuntaan. Navin kans sitä ei vaan voinu eikä halunnu hahmottaa.
^Rakennusala ja tarkennuksena infrapuoli.
^^^Just toi! En oo koskaan ymmärtäny niitä, joita vituttaa töis. Tai jopa saikuttaa vitutusta. Kahdes viikos pääsee pois ja jotkut jopa ilman työvelvotetta. Tekee mielekästä työtä tai sit sovittaa elintasonsa sen mukaan, ettei vituta vaikka maata kotona. Täs "lähinurkkien vaihtoehdos" mahdollinen vitutusriski oli liian suuri.
^^On se kivaa. Kai se on tää oma suhtautuminen autoiluun, kun autoon vaan tulee istuttua ja sit ajetaan. En koskaan pohdi, et olis liukas keli ajaa tai pimeys rasittaa ynnä muita, et "raskasta ajaa". Kaikesta Opel-paskasta huolimatta kalusto on tietty aika tasokas tien päällä.
Toinen on sit toi ruuhka, et edes näennäistä kanssaliikennettä on vain päivän päätteeks kotimatkalla. Mitää pk-seudun ruuhkapaskaa en varmaan jaksais enää toista kertaa. Ja julkisista juna on tavallaan ajatustasolla jees, et ehkä johki Lappiin sillä vois mennä, mut on tää ovelta ovelle omalla autolla vaan liian helppo ja useimmiten myös nopea, kun laskee myös siirtymät asemalta ja asemalle.
Silleen musta on tullu mukavuudenhalunen, et jotain Tampereen keskustaa en oo jaksanu opetella, kun kaikkialle pitäs navilla tai paperikartalla avustettuna ajaa jokasta risteystä myöden. Eli vältän sinne ajoa ilman todellista pakkoa,. Tosin eipä sinne ajoa täs elämäntilantees edes ole, et se siitä. Turus viis vuotta taksin ratis opetti reittivalinnat sen verran hyvin, et navia tarvii vain alueen tarkistamiseks.
Ot: paperikartan Tampereesta vois hankkia. Töis on jokapäiväses käytös kaikkien navigaattoreiden äiti eli paperikartta, ja se kyl hakkaa navin 6-0 jokasella osa-alueella. Hesaakaa en koskaan oppinu, kun ajoin navigaattorilla kaikki ajot. Verkkokaupan pihas kun olis hahmotellu väylä kerrallaan reitin Varustelekan kautta Piikkiöön, niin siä olis joskus voinukki oppia ajaan ilman navia. Etenki kun se koko alue on suppilon muotonen, missä aina väkisinki ajaa joko kohti tai täysin väärään suuntaan. Navin kans sitä ei vaan voinu eikä halunnu hahmottaa.
^Rakennusala ja tarkennuksena infrapuoli.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Olikohan se neljäs rengasrikko tälle autolle. 100 m ja täysin tyhjä. Vois sanoa, et se muutaman kympin maksanu vararengas on maksanu ittensä takasi... Noh, renkaat on semiloppu muutenki, et kai mä laitan uuden kierroksen suorilta alle. Eli tappio oli lähinnä vitutus vaihtaa rengasta aamutuimaan jonku omakotitalon liittymäs
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
180 tkm huolto tuli tehtyä mallilla "tee itse ja säästä". Ihan perushuttuahan se; öljyt, ilmansuodattimet ja tulpat. Tulpissa tuli aikamoinen ahaa-elämys, kun mikään avain ei sovi.
Eli todella miniminitulppa. Ja sopivaa pitkää hylsyä ei ollut, piti kaupasta käydä hakemassa.
En mä sitte mitään ranea alkanu tekemään, vaan nyppäsin tylysti magneetilla tulpat pois ja vastaavasti pyörittelin sen pari ekaa kierrosta.
Renkaiksi valikoitui viime viikolla 350 € hintaan Barumit.
Taas nousi rengasliikeen pisteet kattoon. Pyysin erikseen, että kun aina mutterit on apinamomentis, niin jättävät oikeaan momenttiin ja mä sitte jälkikiristän. No ei ollu jälkikiristettävää Eli nyt kun taas rengas hajoaa, niin sillä auton mukana tullellaa avaimella ei kyllä saa auki. Ja jos sen päällä pomppii, niin varmasti hajoaa. Mikä v*ttu noita rengasliikkeitä oikeen vaivaa? Oli ihan nättiä nytki, kun itse oli laittanut kiinni, niin sai löysällä ranneliikkeellä myös auki. Siis saahan noiki 3/4" mutterimopolla, en mä sillä, mutta ei se tua tien päällä hirveästi lohduta. Jos en olis ostanu Inkkua touhutonniylläreineen ja viä keväällä ilmalämpöpumppua viilentämään kämppää inhimillisemmäksi, niin olisin jo tilannu rengaskoneet kotiin, niin ei tarttis enää noitten apinapuljujen palveluita käyttää.
Eli todella miniminitulppa. Ja sopivaa pitkää hylsyä ei ollut, piti kaupasta käydä hakemassa.
En mä sitte mitään ranea alkanu tekemään, vaan nyppäsin tylysti magneetilla tulpat pois ja vastaavasti pyörittelin sen pari ekaa kierrosta.
Renkaiksi valikoitui viime viikolla 350 € hintaan Barumit.
Taas nousi rengasliikeen pisteet kattoon. Pyysin erikseen, että kun aina mutterit on apinamomentis, niin jättävät oikeaan momenttiin ja mä sitte jälkikiristän. No ei ollu jälkikiristettävää Eli nyt kun taas rengas hajoaa, niin sillä auton mukana tullellaa avaimella ei kyllä saa auki. Ja jos sen päällä pomppii, niin varmasti hajoaa. Mikä v*ttu noita rengasliikkeitä oikeen vaivaa? Oli ihan nättiä nytki, kun itse oli laittanut kiinni, niin sai löysällä ranneliikkeellä myös auki. Siis saahan noiki 3/4" mutterimopolla, en mä sillä, mutta ei se tua tien päällä hirveästi lohduta. Jos en olis ostanu Inkkua touhutonniylläreineen ja viä keväällä ilmalämpöpumppua viilentämään kämppää inhimillisemmäksi, niin olisin jo tilannu rengaskoneet kotiin, niin ei tarttis enää noitten apinapuljujen palveluita käyttää.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei kai rengaskoneita siihen tarvii että ei anna apinain asentaa pyöriä autoon momentillaan?
Millasilla kilsoilla sulla kulunut kesärenkaat vaihtokuntoon yleensä? Ja millä milleillä vaihdat uusiin?
Millasilla kilsoilla sulla kulunut kesärenkaat vaihtokuntoon yleensä? Ja millä milleillä vaihdat uusiin?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ei tartte roudata paskasia renkaita auton peräs ees taas, kun Posti kiikuttaa rengassetin kotiovelle saakka siistissä paketissa. Toki yksi vaihtoehto olis tunkin kans yksitellen viedä renkaat liikkeeseen, mut sen verran mäki nyt ymmärrän hävetä itseäni
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ensiasennusrenkailla pääsin 45 616 km. Matka katkesin runkovikaan, jolloin koko setti n. 3 mm (silmämääräinen mittaus ja muistikuva) kulutuspinnalla vaihtoon.
Seuraavilla renkailla pääsin 34 754 km ja matka katkesi hajonneeseen runkoon. Pintaa oli silmämääräisesti arvioituna 3-4 mm jäljellä, eli about yhtä pitkälle noilla olis päässy kuin ensiasennuksillaki.
Seuraavilla renkailla pääsin 34 754 km ja matka katkesi hajonneeseen runkoon. Pintaa oli silmämääräisesti arvioituna 3-4 mm jäljellä, eli about yhtä pitkälle noilla olis päässy kuin ensiasennuksillaki.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Renkaat näyttää olevan kalliita etelässä. Viimeviikolla samankokoiset Hankook Ventus Prime3:t 326€ KM-Däckissä Haaparannalla allelaitettuna.
Positiivisena puolena pultit pyöritettiin käsin alkuun ja kiristettiin pulttikoneella momenttisauvan kanssa.
Positiivisena puolena pultit pyöritettiin käsin alkuun ja kiristettiin pulttikoneella momenttisauvan kanssa.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^^vastaus löytyisi kai jostain tästä ketjustakin, mutta mitä merkkiä oli ensiasennuskumit ja mitä tuo toinen satsi? Ootko huomannut merkkien välillä eroa bensankulutuksessa ja/tai kulutuskestävyydessä?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Mä tiedän yhden jossa laitetaan momenttiavaimella aluvanteet ja pellit sitten vähän sinnepäin kun ne menee pyssyllä ja momenttivarrella.JP_Vette kirjoitti: ↑Ke Heinä 17, 2019 16:48Taas nousi rengasliikeen pisteet kattoon. Pyysin erikseen, että kun aina mutterit on apinamomentis, niin jättävät oikeaan momenttiin ja mä sitte jälkikiristän. No ei ollu jälkikiristettävää Eli nyt kun taas rengas hajoaa, niin sillä auton mukana tullellaa avaimella ei kyllä saa auki. Ja jos sen päällä pomppii, niin varmasti hajoaa. Mikä v*ttu noita rengasliikkeitä oikeen vaivaa? Oli ihan nättiä nytki, kun itse oli laittanut kiinni, niin sai löysällä ranneliikkeellä myös auki. Siis saahan noiki 3/4" mutterimopolla, en mä sillä, mutta ei se tua tien päällä hirveästi lohduta. Jos en olis ostanu Inkkua touhutonniylläreineen ja viä keväällä ilmalämpöpumppua viilentämään kämppää inhimillisemmäksi, niin olisin jo tilannu rengaskoneet kotiin, niin ei tarttis enää noitten apinapuljujen palveluita käyttää.
Muista ei oikein ole kokemusta kun ei ole tarvetta asioida muissa rengasliikkeissä jos on sellaisessa töissä..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^^Ensiasennuksena oli Michelin Energy saver, toisena Bridgestone Turanza ER300. Kulutukseen on vaikea ottaa kantaa, kun kehän pituus muuttuu jonkin verran. Nythän kulutus tippui pari desiä, vaikka paineet on mukavuuspainotteiset ecoilun sijaan. Oletan, että muutos johtuu vain ja ainoastaan siitä, että auton mittari luulee kulkevansa vähemmän matkaa samalla polttoainelastilla.
Jos nyt kulutuksia kattoo Spritmonitorista, niin kesä 2017 täytyy unohtaa, koska syksyllä 2017 vaihtui työpaikka ja sitä myöden ajoprofiili muuttui merkittävästi eikä vertailussa ole järkeä. Mutta otetaan nyt kuitenkin dataa mitä saa...
Michelin 25.4.2017 - 21.10.2017 5,50 l/100km
Michelin 29.6.2018 - 13.8.2018 5,72 l/100km
Bridgestone 13.8.2018 - 21.10.2018 5,75 l/100km
Bridgestone 17.4.2019 - 11.7.2019 5,62 l/100km
Barum 11.7.2019 - 18.7.2019 5,37 l/100km
Paineet on ollut Barumeja lukuunottamatta n. 2,8 bar kylminä aamuina ja päivän mittaan ajaessa huitelee kolmen barin paikkella. Melkein siis sanoisin näillä yleistyksillä, että kaikki renkaat kuluttaa saman verran.
Edit: oli pakko tarkistaa, että ei ole kirjoitusvirhe. Eli tosiaan kahtena vuonna jo menny talvitassut 21.10. alle. Ja puhdas sattuma, ei suunniteltu vakiopäivä
Jos nyt kulutuksia kattoo Spritmonitorista, niin kesä 2017 täytyy unohtaa, koska syksyllä 2017 vaihtui työpaikka ja sitä myöden ajoprofiili muuttui merkittävästi eikä vertailussa ole järkeä. Mutta otetaan nyt kuitenkin dataa mitä saa...
Michelin 25.4.2017 - 21.10.2017 5,50 l/100km
Michelin 29.6.2018 - 13.8.2018 5,72 l/100km
Bridgestone 13.8.2018 - 21.10.2018 5,75 l/100km
Bridgestone 17.4.2019 - 11.7.2019 5,62 l/100km
Barum 11.7.2019 - 18.7.2019 5,37 l/100km
Paineet on ollut Barumeja lukuunottamatta n. 2,8 bar kylminä aamuina ja päivän mittaan ajaessa huitelee kolmen barin paikkella. Melkein siis sanoisin näillä yleistyksillä, että kaikki renkaat kuluttaa saman verran.
Edit: oli pakko tarkistaa, että ei ole kirjoitusvirhe. Eli tosiaan kahtena vuonna jo menny talvitassut 21.10. alle. Ja puhdas sattuma, ei suunniteltu vakiopäivä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kattelin et Astras on pyöränmutteri aukeamas. Eli ei ne siä rengasliikkes sit niin apinaan niitä vissiin vetänykkää, mitä epäilin.
Oli vaa sen verran löysäs momentis, et ei liiku eteen eikä taa Ryobin mutterimopolla. Pistin myyjälle kysymyksen kuvan kera, et mikä ton tarina on ja mitä sille meinataan tehdä. Yks turkulsinenhan taannoin onnistu kans paskoon femmasta aika monet kierteet, mut täs puljus on vissiin liian laiska mutterimopo, kun tolleen puoliväliin on stopannu
Oikeesti mua ei naurata yhtää. Pikemminki vituttaa.
Turus sillon sen yhden korjasivat ja loput korkkaukset paljastu seuraavalla avauskerralla. Saavat kyl tästäki romusta nyt sit asentajat avata kaikki ja ruuvaan ne ite paikan päällä kii. Ei jää sit loput reklamoinnit myöhäiseen syksyyn.
Oli vaa sen verran löysäs momentis, et ei liiku eteen eikä taa Ryobin mutterimopolla. Pistin myyjälle kysymyksen kuvan kera, et mikä ton tarina on ja mitä sille meinataan tehdä. Yks turkulsinenhan taannoin onnistu kans paskoon femmasta aika monet kierteet, mut täs puljus on vissiin liian laiska mutterimopo, kun tolleen puoliväliin on stopannu
Oikeesti mua ei naurata yhtää. Pikemminki vituttaa.
Turus sillon sen yhden korjasivat ja loput korkkaukset paljastu seuraavalla avauskerralla. Saavat kyl tästäki romusta nyt sit asentajat avata kaikki ja ruuvaan ne ite paikan päällä kii. Ei jää sit loput reklamoinnit myöhäiseen syksyyn.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Facebookis tuli vastaan tämmönen
On nää Opelit hauskoja. 3" downpipe litraseen
https://enhanceyourcar.co.uk/product/ep ... -downpipe/
En mä nyt viä oo tilaamas, mut ehkä sit kun rahotus on nollis ja uus auto tilattu Iirikseltä, niin voishan tehdastilausta odotelles tätäki virittää Tosin lopputulema lienee yhtä surkuhupaisaa kuin loppuunajettujen Saabien "halpa softaus" kun ensin menee kytkin, sit turbo ja lopulta mäntä. Jos laatikko ei lauennu jo ennen sitä
On nää Opelit hauskoja. 3" downpipe litraseen
https://enhanceyourcar.co.uk/product/ep ... -downpipe/
En mä nyt viä oo tilaamas, mut ehkä sit kun rahotus on nollis ja uus auto tilattu Iirikseltä, niin voishan tehdastilausta odotelles tätäki virittää Tosin lopputulema lienee yhtä surkuhupaisaa kuin loppuunajettujen Saabien "halpa softaus" kun ensin menee kytkin, sit turbo ja lopulta mäntä. Jos laatikko ei lauennu jo ennen sitä
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09