moottorihäiriöt
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: moottorihäiriöt
kyllä se hinta varmaan kertoo jo jotain gm öljyssä.isä ajoi mobililla saab 96:lla 350tkm ilman moottori huolia ja oli kovia käynnistyksiä talvella kun oli metsuri josku tupla akulla käyntiin yli 30 asteen pakkasesta metästä kun ei ollut sitä lämpö tolppaa tai wepastoa.
Re: moottorihäiriöt
Täällä taas ei mitään ongelmia gm litkujen kanssa usemman diesel saabin kanssa. GM ja välillä castrolia ovat saab huollossa käyttäneet. Tärkeämpänä lienee pitää vaihtoväli 1v tai 15tkm. Saattoipa olla että og9-3 kanssa käytin 20tkm vaihtoväliä ja sillä rullasin noin 265-400tkm välin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
-
- "Hirsch"
- Viestit: 889
- Liittynyt: To Helmi 03, 2005 11:56
Re: moottorihäiriöt
Kaikki tekee miten tahtoo öljynvaihdot mutta ttid ja ja se kahdenlitran pensa on tarkempia öljylle kun yksi ahtiminen tid.
kyllä tässä hintaluokassa kuitenkin halvin investointi se öljy.ajotyylilläkin kyllä iso merkitys.tässä taanoin istuin auton testaajan kyydissä niin olihan se hirveetä auton käyttöä kun ei kaasupoljin jalka meenannut pysyä paikoillaan millään ja vaihdejarrutukset hirveitä sanoin että mun autolla ei ajeta näin on nimittäin voimansiirto kovilla.
kyllä tässä hintaluokassa kuitenkin halvin investointi se öljy.ajotyylilläkin kyllä iso merkitys.tässä taanoin istuin auton testaajan kyydissä niin olihan se hirveetä auton käyttöä kun ei kaasupoljin jalka meenannut pysyä paikoillaan millään ja vaihdejarrutukset hirveitä sanoin että mun autolla ei ajeta näin on nimittäin voimansiirto kovilla.