900 etulokarin irrotus, vinkkejä
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2018 01:15
900 etulokarin irrotus, vinkkejä
Aion Irrottaa purkuautosta etulokarin vaihtaakseni sen kaaren ruostevauriosta kärsivän lokariin tilalle. Miten irrotus kannattaa tehdä? Jotain huomioon otettavia vinkkejä tähän?
-
- "Ruisku"
- Viestit: 101
- Liittynyt: Ke Huhti 16, 2014 19:13
- Paikkakunta: Uusikaupunki
- Viesti:
Re: 900 etulokarin irrotus, vinkkejä
rälläkkä esiin sitte vaa ja ottaa sen palan minkä tarvii...
tai sitte paikantelee tehtaan hitsauskohdat ja porailee ne auki. samapa tuo sinänsä. hitsailemaan ja maalailemaan (pakkeloimaan, hiomaan jnejne.) kuitenkin pääsee.
tai sitte paikantelee tehtaan hitsauskohdat ja porailee ne auki. samapa tuo sinänsä. hitsailemaan ja maalailemaan (pakkeloimaan, hiomaan jnejne.) kuitenkin pääsee.
96 1.5 v4 -76
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
Re: 900 etulokarin irrotus, vinkkejä
Yleensä korjaauspala kannattaa irrottaa riittävän kaukaa ja sitten kuoria ylimääräinen pelti kätevällä ranne liikkeellä pois siita tasosta mista ajattelee uuden osan korvata . Tässä tapauksessa kandee irrottaa riittävästi pyörä koteloa mukaan . Plasma on myös verraton vehje
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Pe Heinä 20, 2018 01:15
Re: 900 etulokarin irrotus, vinkkejä
Kiitos näistä! Laitan kuvia kun ehdin ryhtyä työhön. Kyseessä - 92 900i 2.1, automaatti. Rauhakseltaan tarkoitus entisöidä autoa, tosin orkkisvehkeessä ei sinänsä entisöitävää ole, pientä fiksaamista.