Liisinkipaketteja
Re: Liisinkipaketteja
Nyt löytyi kaikkien megadiilien äiti: Autoverkkokaupasta Citroen Berlingo PureTech 110 Feel M automaattivaihteilla, ensimmäinen kuukausi ilmaiseksi!
48kk/60 tkm 339 €/kk
36kk/45 tkm 349 €/kk
24kk/30tkm 389 €/kk
12kk/15tkm 469€/kk
https://www.autoverkkokauppa.fi/uusivuodeksi
Ottaen huomioon sitikan yleisen arvonalennusprosentin, niin ei välttämättä kannata omaksi ostaa. Muutenhan tuo nyt ei rahallisesti olisi mikään erityisen hyvä tarjous, kun auto itsessään on ostettavissa talvirenkaineen noin 27-28 t€:lla. Tuo mainittu hybridikorolla on kalliimpi auto, mutta vuoden diilillä 130 €/kk eli 1430 €/v (huomioiden ilmainen eka kuukausi sitikassa) edullisempi maksu
Mutta toki pitää muistaa että korolla on korolla ja Berlingo on Berlingo
48kk/60 tkm 339 €/kk
36kk/45 tkm 349 €/kk
24kk/30tkm 389 €/kk
12kk/15tkm 469€/kk
https://www.autoverkkokauppa.fi/uusivuodeksi
Ottaen huomioon sitikan yleisen arvonalennusprosentin, niin ei välttämättä kannata omaksi ostaa. Muutenhan tuo nyt ei rahallisesti olisi mikään erityisen hyvä tarjous, kun auto itsessään on ostettavissa talvirenkaineen noin 27-28 t€:lla. Tuo mainittu hybridikorolla on kalliimpi auto, mutta vuoden diilillä 130 €/kk eli 1430 €/v (huomioiden ilmainen eka kuukausi sitikassa) edullisempi maksu
Mutta toki pitää muistaa että korolla on korolla ja Berlingo on Berlingo
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Liisinkipaketteja
Beely mainostaa nyt kovasti. Kiinteällä kuukausimaksulla saisi vähän käytetyn auton joksikin aikaa.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Liisinkipaketteja
^Mukavasti valinnanvaraa ja fiksu systeemi. Vaan kyllähän hinnat äkkiä karkaavat jos vähänkin ajaa tai haluaa jotain muuta kuin Aygon. Tuollainen vastaava Auris kuin hankin mun kilsoilla menee likemmäs 500e/kk. Toki siinä on huolto ja korjaus mukana. Vähintään 12kk sopimus, käsirahaa ei ole, mutta aloitusmaksu on, josta tulee se muutama kymppi lisää kk.
Skoda Superb Wagon 1.5 ACT TSI -20, Honda Accord 2.4-08 Executive A, Honda Civic 1.8-08 Executive A, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 4ov pitkä -06
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634
Re: Liisinkipaketteja
ei ole liisinki mutta vois verrata sellaiseen. Huihai i30 farkku turbolla reilu 19teur. Nollakorko. Voisin kuvitella että siitä saisi 5vuotiaana vielä kympin jolloin laitekulu 166eur kk
vähän ankea karvalakki, mutta hinta näyttää hyvältä.
vähän ankea karvalakki, mutta hinta näyttää hyvältä.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Liisinkipaketteja
^mistä tuon tarjouksen löytää? Kävin Hyundain sivuilla ja tarkistin päivän lehden autosivut, mutta ei osunut moista silmään.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Liisinkipaketteja
Itse ottaisin i30:sta ennemmin tuon fastbackin. Omassa elämäntilanteessa iso takaluukku linjakkaassa korissa toimisi parhaiten.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Liisinkipaketteja
Metroauto.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Liisinkipaketteja
Eli kyse tästä: https://www.metroauto.fi/tarjoukset/aut ... i30-wagon/
Toimituskuluineen 20 490 oiroa ja rahoitus ilman korkoa tai kuluja, jolloin todellinen vuosikorko 0 %.
Kaveri osti viime vuonna uutena tuollaisen i30 farkun. Ilmeisesti ihan kelpo peli, niin kuin kai kaikki uudet autot tänäpäivänä taitaa olla. Numerojen mukaan siinä on valtava takakontti, mutta kaverin meillä käydessä mittanauha kertoi että ei siinä päämitat eronneet Saabin kontista, jolle luvataan yli 100 litraa vähemmän tilavuutta. Tosin hundaissa oli siellä pohjan alla pari aika isoa lokeroa, jotka kai lasketaan tilavuuteen mukaan. Niiden käytettävyys on vain vähän niin ja näin.
Muutenhan nuo Hyundait on pärjänneet laatuvertailuissa tosi hyvin ja takuu on seitsemän vuotta, joten kai tuollaisella kelpaisi ajella useamman vuoden melko huoletonta ja edullista autoilua. Mukana on Fresh Plus -paketti, mikä korjaa suurimman osan peruskarvalakin varustepuutteista, mutta autokylmästöinti siitä ilmeisesti puuttuu.
Se fastback olisi kyllä makeampi.
Toimituskuluineen 20 490 oiroa ja rahoitus ilman korkoa tai kuluja, jolloin todellinen vuosikorko 0 %.
Kaveri osti viime vuonna uutena tuollaisen i30 farkun. Ilmeisesti ihan kelpo peli, niin kuin kai kaikki uudet autot tänäpäivänä taitaa olla. Numerojen mukaan siinä on valtava takakontti, mutta kaverin meillä käydessä mittanauha kertoi että ei siinä päämitat eronneet Saabin kontista, jolle luvataan yli 100 litraa vähemmän tilavuutta. Tosin hundaissa oli siellä pohjan alla pari aika isoa lokeroa, jotka kai lasketaan tilavuuteen mukaan. Niiden käytettävyys on vain vähän niin ja näin.
Muutenhan nuo Hyundait on pärjänneet laatuvertailuissa tosi hyvin ja takuu on seitsemän vuotta, joten kai tuollaisella kelpaisi ajella useamman vuoden melko huoletonta ja edullista autoilua. Mukana on Fresh Plus -paketti, mikä korjaa suurimman osan peruskarvalakin varustepuutteista, mutta autokylmästöinti siitä ilmeisesti puuttuu.
Se fastback olisi kyllä makeampi.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Liisinkipaketteja
menee jo reilusti ohi otsikon. Kia Optima diesel automaatti n.25teur. Ei kyllä hajua mitä sellaisesta hyvitetään käytettynä, mutta halvalta kuulostaa.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Liisinkipaketteja
Missä oi missä?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Liisinkipaketteja
oisko ollut 25.575,- tai jotain sinnepäin. Delta auto.
ja ihan puhdikas moottori noin paperilla hintaisekseen.
ja ihan puhdikas moottori noin paperilla hintaisekseen.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Liisinkipaketteja
mikäs tämmöne?
https://m.nettiauto.com/citroen/c4-cactus/10600594
Onk nämä sitikat tosiaan näin paaskoja et tarvii tällaisella hinnalla myydä. (poislukien bär-lingon tietenkin)
diesel automaatti
8.7sek 0-100
103g co2
18.900,-
halogeenivalo, nappula ac ja penkki näyttää erittäin epämiellyttävältä muutoin lienee siedettävä hinnan huomioiden.
https://m.nettiauto.com/citroen/c4-cactus/10600594
Onk nämä sitikat tosiaan näin paaskoja et tarvii tällaisella hinnalla myydä. (poislukien bär-lingon tietenkin)
diesel automaatti
8.7sek 0-100
103g co2
18.900,-
halogeenivalo, nappula ac ja penkki näyttää erittäin epämiellyttävältä muutoin lienee siedettävä hinnan huomioiden.
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Liisinkipaketteja
Mitenköhän tolla 120 hepolla oikein päästään alle 9 sekunnin 0-100 aikaan? Vähän epäilen... Ja aika karun näköiset noi lautapenkit, muuten nyt ihan ok näköinen sisustaltaan.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Liisinkipaketteja
Onhan siinä 300nm vääntöä joten ei kai tuo automaatilla mikään mahdoton suoritus ole. Etenkin kun vetopito on ilmeisesti kohtuullisen hyvä.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2708
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Re: Liisinkipaketteja
Painoa 1180kg kuskin kanssa, tehopainosude on siis n. 9,8kg/heppa. Jos NG9-5 160 hepan diesel manuaalilla painaa 1725kg, niin tehopainosuhteeksi tulee 10,8kg/heppa, ja TM:n mittauksissa pääsivät 9,6 sek 0-100kmh, joten eikai toi ihan mahdotonta ole.. Joskus 2015 paikkeilla tosin ranskalaiset alkoi löytää VAG-konsernin optimismin kiihtyvyysaikojen ilmoittamisessa, aiemminhan ne oli ilmoitettu hyvin reilusti yläkanttiin ja "jokainen" meni sekunnin tai pari paremmin 0-100 kuin oli ilmoitettu, nyt ei sellaisia marginaaleja enää ole.
Paino kertoo myös siitä, että toi on enemmän C3:n pohjalle rakennettu auto kuin Golf-luokkaan kuuluvan C4:sen pohjalle tehty auto. Tästä sitten seuraa se, että auto on aika rimpulan oloinen kuten pikkuautot yleensäkin, vaikka varsinkin ennen faceliftiä olikin positiivisesti erilainen peli kuin muut.
Paino kertoo myös siitä, että toi on enemmän C3:n pohjalle rakennettu auto kuin Golf-luokkaan kuuluvan C4:sen pohjalle tehty auto. Tästä sitten seuraa se, että auto on aika rimpulan oloinen kuten pikkuautot yleensäkin, vaikka varsinkin ennen faceliftiä olikin positiivisesti erilainen peli kuin muut.
Tomppa & Saabit myyty :(