Moni varmaan ajattelee, että tämä kuuluisi og femma tai kolkki-alueelle
Kuitenkin:ng-kolkki humppaa aikalailla ilmaa (ei muita kaasuja tai höyryjä) öljykorkista tyhjäkäynnillä. Onko oletettavissa, että vika on PCV-venttiilissä, eli kuvan osa 2?
En oikein usko, että koneessa voisi minkään ohivuodon aiheuttamaa painettakaan olla ...kun ei sitä painetta oikeastaan juurikaan ole.
Sitä en tajunnut kokeilla mitä kierroksilla (ahdoilla) tapahtuu kun huohotuksen pitäisi kulkea venttilikopasta turbon imupuolelle. Enkä pääse heti kokeilemaankaan, kun on tytön autosta kyse eikä se ole nyt käsillä.
B207 huohottaa
Re: B207 huohottaa
Hommaa nyt alkuun läppäkotelon tiiviste, käytä läppäkotelo irti ja testaa alipainepumpulla tuo venttiili.
Omaani olen kertaalleen jo vaihtanut ja nyt taas meinaa öljy pölähtää ajoittain, joten testannen taas lähiaikoina.
Nuo itse venttiilit ovat tällä hetkellä oriolla jälkitoimituksessa, eli ilmeisesti varastosaldo puhdas 0.
-Sami
Omaani olen kertaalleen jo vaihtanut ja nyt taas meinaa öljy pölähtää ajoittain, joten testannen taas lähiaikoina.
Nuo itse venttiilit ovat tällä hetkellä oriolla jälkitoimituksessa, eli ilmeisesti varastosaldo puhdas 0.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: B207 huohottaa
https://saabwisonline.com/b2/9-3/2005/2 ... fected-10/
Ohjekin löytyy
Ohjekin löytyy
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Re: B207 huohottaa
Kiitokset näistä Meikäläisen silmillä ei nykywisseistä ole helppo etsiä apuja ja alipainepumpun hankintaa olen muutenkin suunnitellut. Nyt löytyi lisää perusteluja sillekin.