iskarit ja jouset
iskarit ja jouset
auto saisi jäädä normi korkeudelle niin mikähän olisi hyvä iskari ja jousi yhdistelmä laittaa,auto on 9-5 2,0t stw 2003
Re: iskarit ja jouset
Original jouset ja iskarit
-
- "Aero"
- Viestit: 377
- Liittynyt: Ti Marras 23, 2010 13:36
- Paikkakunta: Savonlinna
- Viesti:
Re: iskarit ja jouset
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Saab ... 3991606442
Koko paketti. Kova tarjous.
Koko paketti. Kova tarjous.
Re: iskarit ja jouset
Oma sedan nousi aikanaan sporttisarjan laitolla ylemmäs kuin ennen remppaa. Eli vakiot voi olla tosi lötköt. Kuormaa tuo kestää hyvin laittaa. Ei ajettavuus kärsi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: iskarit ja jouset
taas wagon linearin alustasta eli olen tässä pähkäillyt josko laittas aeron iskarit ja jouset ,eikös se kori sitten laske ainoastaan 10 mm.pitäs vaan saada tietoon nuo aeron oem numerot että vois ulkoa tilata kun on aikas paljon halvempaa vai onko parempi ottaa.vanhat rupeaa olemaan loppu, pakko jotain tehdä.
Re: iskarit ja jouset
Se riippuu miten alhaalla se kori makaa nyt..
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: iskarit ja jouset
kyllä toi on vakio alusta tällä hetkellä,että siihen nähden mitä tuo ollut uutena niin aeron kamat olisi 10 mm alempana,ne olisi jämäkämmät kuin nuo vakiot sillä minä niitä nyt ajattelin laittaa,mutta kai ne uudet vakiotkin pelaa jos ei mistään saa varmuutta että tulisi sellaiset mitä on hakemassa eli aeron alkuperäisen mittaset.
Re: iskarit ja jouset
Mulla on Aerossa alkuperäiset 460 tkm ajetut jouset. Voisikin mitata paljonko on vanteen keskipisteestä lokasuojan reunaan.
t. Mika
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: iskarit ja jouset
Hommasin aeron alkuperäiset juuri niin eipä niitä enää tarvi mittailla kiitosta vaan
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 161
- Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 21:01
- Paikkakunta: Helsinki
Re: iskarit ja jouset
Minulla on toisessa autossa aeron jouset ja konin "kultaiset" iskarit, olisikohan niiden mallimerkintä FSD. Iskarissa voi säätää korkeutta kahden tason välillä manuaalisesti tosin. Jos laittaa siihen ylempään asentoon, niin silloin perä omasta mielestä kovinkin sopivalla korkeudella. Ja kun ajaa kuormallakin, niin ei viillä vetokoukku maata. Toisekseen kyseiset iskarit ovat oikein miellyttävät, mutta napakat.
Miksu,
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Saab 9-5 2.3 t Vector Griffin Wagon -10
Saab 9-5 2.3 t Vector Wagon -03
Saab 9-3 2.0 t Aero -01
Re: iskarit ja jouset
No nyt on alustaa korjailtu ja eilen koeajolla ja kyllä täytyy sanoa että jos oli mukava ajettava ennen mitä nyt vähän epämääräisiä ääniä kuulu niin nyt on loistava kun on alusta kunnossa.Olen omistanut yli 20 erimerkkistä autoa mutta en kyllä näin hyvää ajoltaan,kone vääntää ja auto menee kuin juna kiskoilla ja korkeudeltaan tuli just sitä mitä hainkin ei paljon laskenut .Nuo vanhat iskarit mitä otin pois oli käsittämättömän huonossa kunnossa kun oli ajoltaan niin hyvä kuin mitä oli,takaa oli toinen jumissa ja toinen oli aivan toimeton ,edessä toinen ok mutta toinen ihan kaputt,leimassa kaikki oli 50-60%,huomasin kaupan parkkipaikalla että auto on kallellaan kuskin puoli alemmalla tasolla ja eipä mikään ihme kun takaiskari oli ihan jumissa.
mutta nyt taas mennään pitkään näillä eväillä ennen kuin joku muu rupeaa vaivaamaan
mutta nyt taas mennään pitkään näillä eväillä ennen kuin joku muu rupeaa vaivaamaan
Re: iskarit ja jouset
Pääsi edelliseen p postaukseen virhe en ole omistanut 20 erimerkkistä autoa vaan kaksikymmentä autoa ,merkkejä on vähemmän.