Kun kasasin kaiken uudelleen nippuun, eli linjasto varmasti tyhjänä, ei sitten millään käyntiin. Ei edes luvannut. Koitin pyöritellä pumppua ulkoisella virralla, näytti ettei paluupuolelle oikein tule edes virtausta. Koitin irrottaa painepuolen liittimen, bensat naamalle
 Pumppu siis toimi hienosti, tuntui vaan ettei koneelle asti mene millään bensaa. Useampia kertoja pyörittelin käytin pumppua minuuttikaupalla ulkoisella virralla. sitten liitin kiinni ja startti. Eikä vaan lupaakaan. Kunnes yhden kerran, starttasin tuon niin että oli tuo ulkoinen virta kiinni, ja pumppu valmiiksi käynnissä. Ja kas, lähti käyntiin. Vähän ontuen mutta pikkuhiljaa tasaantuen. Kun käynti tasaantui, sammutin, laitoin liittimen kiinni, ja uusi yritys. Ja kas, käyntiin. Käyttelin sitä pitkään tuossa, sammuttelin ja kokeilin, ja toimii nyt just niinkuin pitääkin. Toki paluupuoli on viritetty nyt letkulla suoraan tankin kannen liittimeen, joten takaiskua ei ole joten pitänee pitää reilummin bensaa tankissa uutta osaa odotellessa.
 Pumppu siis toimi hienosti, tuntui vaan ettei koneelle asti mene millään bensaa. Useampia kertoja pyörittelin käytin pumppua minuuttikaupalla ulkoisella virralla. sitten liitin kiinni ja startti. Eikä vaan lupaakaan. Kunnes yhden kerran, starttasin tuon niin että oli tuo ulkoinen virta kiinni, ja pumppu valmiiksi käynnissä. Ja kas, lähti käyntiin. Vähän ontuen mutta pikkuhiljaa tasaantuen. Kun käynti tasaantui, sammutin, laitoin liittimen kiinni, ja uusi yritys. Ja kas, käyntiin. Käyttelin sitä pitkään tuossa, sammuttelin ja kokeilin, ja toimii nyt just niinkuin pitääkin. Toki paluupuoli on viritetty nyt letkulla suoraan tankin kannen liittimeen, joten takaiskua ei ole joten pitänee pitää reilummin bensaa tankissa uutta osaa odotellessa.Mutta kuitenkin ... mikä juoni siinä voi olla, että kone piti kerran saada käyntiin vippaskonsteila, ja sen jälkeen koko ongelma poistui?

