Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Mulla nyt 339 tkm Saabin mittarissa. Otetaanko kisa kummalle tulee ensin 350 tkm täyteen?
Tossa kisassa mulla olis vielä hyvät mahdollisuudet, mut Opeliin tullee kyllä 360 tkm mittariin ennen kuin Saabiin.
Tossa kisassa mulla olis vielä hyvät mahdollisuudet, mut Opeliin tullee kyllä 360 tkm mittariin ennen kuin Saabiin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Tahti kiristyy vaan. Epäilen 350 tkm rikkuvan jouluna 2020. Jos siis ei seiso viikkotolkulla pajalla, mut mikäpä tän rikkois.
Sit kun tästä aika jättää, niin IC1970 voi myydä mulle sisäänajetun Fordin Ellen sit siirry työsuhdeautoon... Tai saa burn outtia ja masennu kotisohvalle. Tai muuten vaan tuu järkiin autoilun määräs.
Sit kun tästä aika jättää, niin IC1970 voi myydä mulle sisäänajetun Fordin Ellen sit siirry työsuhdeautoon... Tai saa burn outtia ja masennu kotisohvalle. Tai muuten vaan tuu järkiin autoilun määräs.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Obelixihan alkaisi olla siis ensi vuonna AZP:lle sopivan loppuunajettu.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Missä välissä sä ehdit tehdä niitä töitä, kun tuosta jos laskee ihan yksinkertaisella matikalla autossa istuttuja tunteja, niin siinähän on äkkiä miltei vuoden työtunnit kasassaJP_Vette kirjoitti: ↑Ma Loka 07, 2019 19:23Tahti kiristyy vaan. Epäilen 350 tkm rikkuvan jouluna 2020. Jos siis ei seiso viikkotolkulla pajalla, mut mikäpä tän rikkois.
Sit kun tästä aika jättää, niin IC1970 voi myydä mulle sisäänajetun Fordin Ellen sit siirry työsuhdeautoon... Tai saa burn outtia ja masennu kotisohvalle. Tai muuten vaan tuu järkiin autoilun määräs.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
2 h suuntaansa töihin ja töissäkin ajoa jonkin verran. Hyvin kerkee tekeen vaikka mitä!
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Kyllä tällä litrasella fordilla on kanssa tyrkätty ihan tosissaan Ei tosin tietoa historiasta ja onko avaamattomalla tekniikalla.
https://www.nettiauto.com/ford/focus/10847537
https://www.nettiauto.com/ford/focus/10847537
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. + pihassa myös 9-5 2.3T aut. -07
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ihan miehekäs lukema kyl. Tossaki vuosisuoritus on kuitenki vajaa 70 tkm. Ehkä se on vain myydympi malli mitä Opelin vastaavatekniikkaiset... Muilta osin netis ei kyllä ole tullut muita porsimus maximuksia noista eteen kuin paisarin hajoamiset, jonka myötä koneesta lähtee vedet ja lämpö hoitaa tehtävän ennen kuin lämpömittari reagoi. Tosin en kovin syvällisesti ole etsinyt tietoa ja toisaalta eiköhän ne paisarit ole jo vaihdettu aikoja sitten kestävempiin.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Tämän takia jäähdytysnesteen tasoanturi on tärkeämpi kuin äkkiä hoksaakaan. Se mittari ei meinaan ole kauheen nopea, jos veden tilalle vaihtuu ilma ennenkö ympäröivä metalli lämpiää liikaa.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Suomessa pyydetään mielikuvituksellisia hintoja loppuun ajetuista peleistä. Mikähän ton Fokkerin tarinakin on...
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Toi kova hinta on kyl suhteellinen käsite. Tai ainaki loppuunajettu. Mäki miellän ton tonnin autoks, tai kahden jos on kahdet hyvät renkaat. Silti maksoin muutaman vuoden vanhemmasta Inkusta yli viis tonnia ja ei yli 400 tkm tuupattu XC90:kään halpa ollut
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Ehkä pitäis vaan haastaa omia käsityksiä. Oma ajatus on, että 300tkm ajetun (varsinkin isomman) dieselin arvo on "jotain", mutta paljon ajetun pienen bensapelin "ei mitään".
Tuon Focuksen realistinen arvo vois olla 3xxx€, jos on ehjä, toimiva ja katsastettu.
Tuon Focuksen realistinen arvo vois olla 3xxx€, jos on ehjä, toimiva ja katsastettu.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Vaikuttaa, että ainakaan viimeinen ehto ei täyty, kun on ”ei liikennekäytössä”.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Voi se silti olla liikennekäytös. Kun katsoo mittariston kieliasetusta ja lisätiedois lukee
Niin voihan se olla, että ihan jokaista nettiauton kohtaa ei ole täysin ymmärretty...Lisätiedot
Siisti auto
Ei mitään vikoja
Huolettu niin hyvin
Kaikki toimi
03.2021 seurava katsastus
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
^Trafin mukaan katsastettu tammikuussa 19, ei näy maksamattomia veroja. Täysin tieliikennekelpoinen pitäis olla. Autolla ajettu katsastuksen jälkeen vain 4000 km
Autosta on tehty näemmä luovutusilmoitus ja ajoneuvon käyttö on merkitty myyntivarastoon. Näinköhän päätyy jollekin jobbarille/huutokauppaan myyntiin lähiaikoina. Uusi omistaja näyttäisi liittyvän tuohon jälkimmäiseen bisnekseen.
Jos tuo 240 tkm on se maaginen nollaraja, niin omallani olisi arvoa maksimissaan 0,75 x uushankintahinta.
Näissä loppuunajetuissa on tietysti se, että valmistajan mitoitus ei koske tilannetta jossa autolla ajetaan 70-100 tkm/a ja oikeasti auton käyttöikään vaikuttaa sen ylläpito varsin merkittävästi.
Eli summa summarum: Ei tuolla valmistajan ohjeellisella mitoituksella varmaan ole mitään käytännön merkitystä muuten kuin noita riitoja ratkaistaessa auton valmistaja pesee kätensä viimeistään siinä vaiheessa kun tuo ajomäärä tai riittävästi vuosia on kulunut.
Autosta on tehty näemmä luovutusilmoitus ja ajoneuvon käyttö on merkitty myyntivarastoon. Näinköhän päätyy jollekin jobbarille/huutokauppaan myyntiin lähiaikoina. Uusi omistaja näyttäisi liittyvän tuohon jälkimmäiseen bisnekseen.
Oma tapa pohtia paljon ajettujen arvoa pohjautuu siihen, että olen lueskellut näiden Klonkswageneiden suunnitellun käyttöiän olevan 240 000 km. Tämä tuli vastaan kun googlailin eri TSI versioiden kestävyyttä. Jossain kuluttajariita-asiassa maahantuoja oli vedonnut tuohon kilometrimäärään uuden auton/moottorin suunnitellusta kestosta. Tuosta oli sitten laskettu korvausprosentteja lauenneen moottorin kustannuksista.
Jos tuo 240 tkm on se maaginen nollaraja, niin omallani olisi arvoa maksimissaan 0,75 x uushankintahinta.
Näissä loppuunajetuissa on tietysti se, että valmistajan mitoitus ei koske tilannetta jossa autolla ajetaan 70-100 tkm/a ja oikeasti auton käyttöikään vaikuttaa sen ylläpito varsin merkittävästi.
Eli summa summarum: Ei tuolla valmistajan ohjeellisella mitoituksella varmaan ole mitään käytännön merkitystä muuten kuin noita riitoja ratkaistaessa auton valmistaja pesee kätensä viimeistään siinä vaiheessa kun tuo ajomäärä tai riittävästi vuosia on kulunut.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Käyttökokemuksia GM:n (entisestä) kolmepyttysestä - Opel Astra Sports Tourer MY17.5
Lie Tampereen vanha taksi tuo Focus.