AZP: 100 tkm välein vaihtaminen olis Astran pohjalta halvempaa kuin 200 tkm, koska muistaakseni 100 tkm ajettuna hyvitys oli -6000 ja nyt 200 tkm ajettuna -16000. Tosin vaihtamises on se ongelma, että hyvityshinta on vain luku, joka ei oikeastaan kerro mistään mitää.
marvi: tollasta oon itekki miettiny, tosin sillä lähtökohdalla, että edes öljyjä vaihtais vaan ajaisin rehdisti minimikuluilla

Se vaan kävis äkkiä melko totiseks jos kattelis jonku vuosituhannenvaihteen Meganen 500 € juuri leimattuna ja sit se paska kestäis oikeesti täydet 12 kk
tetammi: kyl Inkkuun saattaa tulla kilsoja kohta... Alkaa Iiriksen kans oleen sillä mallilla kaupankäynti, et ens viikon aikana päätän otanko 35 k€ Inkun pätkällä vai en. Aika totista hommaa sanoisin. Ja siks Inkkuun tulee kilsoja, et jos mun pitää pari-kolme kk vetästä viä Astralla, niin ei kyl huumori kestäis jos se siinä sit hajois ja joutuisin sen marmorin kautta käyttämään ison rahan huollos

Mut nukun nyt viä muutaman yön ja ehkä tulen järkiini. Tolla 25 k€ välirahalla kuitenki remppais Astraa aika paljo, jos sen silleen haluis nähdä
Edit: Tyrkyllä on siis tehdastilaus hinnat alkaen farkkuun mopoimmalla koneella manuaaliaskilla plus seuraavat kilkkeet:
-toiset renkaat
-led matrix
-Webasto (tai mikä onkaan Opelis)
-kuskin AGR
-valkonen +300 € väriryhmästä
-koirakalteri
Varapyörä jääkööt viimeseks tinkimiseks. Astras sille on jo kolmesti ollu käyttöä, niin ei kyl paikkapullo innosta.