Esim https://www.autobidmaster.com/en/carfin ... _LYMAN_ME/
Odometer: 116,117 Exempt ?
Primary Damage: MINOR DENT/SCRATCHES ?
Secondary Damage: NORMAL WEAR
Auction Verification: Run & Drive Verified
Halvimmalle suoraan ja 1840 dollaria Kotkas

Eli onko se XXX $ rahti sinne Kotkaan sitte laskettu niin, että mun pitäs ostaa kolme autoa ja se on sitten 3 x XXX $ vai maksanko vain 1 x XXX $ ja joku rahtijärjestelijä sitte laittaa kaks muutaki raatoa sinne konttiin joista mun ei tartte välittää?This rate is based on 1 vehicle loaded with
other vehicles in a 40' consolidated container. We specialize in using 40' standard ocean containers, which can normally fit 3 regular-sized cars. If you any have questions or to place and order please contact us.
Niin, ja tuo oli Linear, ei Aero. Kyllä noita Lineareja liikkuu Europassakin jonkin verran, mutta Aeroja ei ole liikkunut vähään aikaan.JP_Vette kirjoitti: ↑Ke Joulu 04, 2019 22:06Kiitos suorsa kun palautit maanpinnalle. Eli ei sieltä kyllä satasen purkuautoa kannata huutaa sitte. Jos tullihäkkihinta sisältäisi edes autoveron, niin olisi jo hieman eri, mut tuntematta SaaBarun veroa, niin ei pessimisti taida pettyä jos siitä laskee tulevan helposti kymppitonnin auto.
Minä otin riskin, kun kävin katsomassa tuota meillä olevaa cabbea Virossa, ostin sen ja toin Suomeen.JP_Vette kirjoitti: ↑Ke Joulu 04, 2019 21:15Tällä näkymää jooMua kyl vaan siltiki eniten jarruttaa se, että "Nettiauton halvin" on todennäköisesti samaa paskaa sekä täällä että rapakon toisella puolella. Ensin se paska makaa josain purkaamon pellolla vuoden, sit se lykätään trukilla merikonttiin ja sit se muhii ja homehtuu kontis kuukauden. Et vaikka alle kolmella tonnilla tulleineen alveineen sais auton Kotkaan, niin todennäköisesti siinä on kolmella tonnilla pelkkää paskaa.
Minä en ole mikään autoasiantuntija (ainoastaan die-hard SAAB-fani, joka tykkää ropata niiden parissa), mutta mieluummin tsekkaan itse potentiaalisen auton ennen ostopäätöstä ja otan sen riskin, että jos olen mokannut arvioinnin, niin maksan siitä korjauskustannuksina.mestari kirjoitti: ↑To Joulu 05, 2019 19:54kaippa siellä paikanpäällä on joku paikallinen heimo huithapeli taikka yrjö bremer joka käy stekkaamassa koslan ja työntää sen konttiin miäs,
töiden jälkeen, viikonloppuna niin pääsee täällä si ajamaan sen leimalleja koska homma on niin vähänpätöinen niin lähettää sinne 10 reikäleipää korvaukseksi niin niitä siellä jyrsiessä voikin häiritä uuden huutokauppa kohteen ostolla....