Aika pahalta kyllä vaikuttaa. Ootko puristuspaineita mitannu?
Eipä se mittaus tietty mitään korjaa, mutta antaahan se osviittaa siitä, että mitä pytyissä tapahtuu. Onhan tuo öljynkulutus + sotkeentuminen kyllä sitä luokkaa, että ohi puhaltaa raakasti. Mutta voisko olla vain yhden sylinterin aiheuttama, mäntä/männänrengasvaurio?
Enivei, eihän tuo kyllä ilman motin aukaisua korjaannu
maruotz kirjoitti: ↑Pe Joulu 06, 2019 16:40
Nyt kun kelit lämpeni : öölit juoksevampaa jo kylmänä, savuttaa pidempään ennenkuin moottori lämpenee.
Veikkaisin, että kelien lämmetessä öljy on tosiaan juoksevampaa, mutta katalysaattorin lämpeäminen ei pienistä ulkolämpötilan vaihteluista muutu. Kuuma katti kyllä filtteröi öljykäryt, kunnes antautuu liiallisesta sotkusta.