tetammi kirjoitti: ↑Ti Joulu 17, 2019 20:03
Ite en kyl viitteis talviautoks cabbee ottaa vaikka lämpeneeki yms iha hyvin.
Ei meilläkään ole tarkoitettu tuota talviautoksi, vaan neljän vuodenajan autoksi
Tuli tuossa lokakuun alussa mieleen, että voisi järkätä tuollaisen kokeilun, että miten tuollaisella pärjää jokaisena vuodenaikana. Ja kokeilu on parhaillaan päällä.
Nyt kun on tuo cabbe, niin on tullut kiinnitettyä huomiota liikenteessä oleviin muiden merkkien cabrioletteihin: on ollut liikenteessä Mersua, Audia, Bemaria ja eilen näin VW avokuplan. Eli kyllä noita näyttää olevan oman huomion mukaan liikenteessä ainakin Helsingissä ja Turussa myös näin talvella.
tetammi kirjoitti: ↑Ti Joulu 17, 2019 20:03
No jos ajo on pääsääntöisesti katon alta katon alle ja mahdollisuus pestä säännöllisesti käsin niin miksei..
Meillä on suurin piirtein noin, eli vaimon kanssa vaihdellaan autoja sen mukaan mikä on sää ja kumpi joutuu pitämään autoa taivasalla enemmän/vähemmän päivän aikana. Yöt cabbe on katoksen alla missä on seinät.
Seitsemän kilometrin päästä meistä on mesta, jolla on tällä hetkellä autojen käsinpesutarjous: kaksi pesua yhteensä 21 euroa, normaalihinta 15 euroa / auto.
Tuo ostamani cabbe ei ollut sieltä kalleimmasta päästä, mutta en varmaan uskaltaisi altistaa mitään 16 000 € (+verot) cabbea (esim. tämä:
https://www.autoscout24.com/offers/saab ... roid-share) Suomen neljälle vuodenajalle.
Ensi kesänä ollaan sitten viisaampia, käykö NG9-3 CV ihan oikeasti joka vuodenajan autoksi.